v>

Thursday, April 30, 2009

b'day present

b'day present.....aku jrang ar nk smbt besday ni...dri kecik2 lg fmly aku xpnh smbut besday aku...nk dpt hadiah???..urmm...jauh skali....kwn2 nk bg??? mmg xde ar...cme diaorg leh tmn aku...inisiatif aku sndri ar nk wt besday party...2 pn bajek ciput...kek mmg xde ar...cme lpk2 kt kdai jer smbil wt bising...he he he...awek lme aku dlu ade gak bg hadiah kt aku...thun pertama dia bg jam tangan ( dh rosak)...thun ke-2 set tali pinggang ngn wallet( aku xbkak langsung sbb syg nk gne ). thun ke-3 buku novel (aku xbace langsung) thun ke-4 xde pe2 & thun ke-5 xsmpt nk smbut....ngan awek bru aku ni,xtau ar dpt ape...he he he...xmntak pn...cme igtpn dh ckup utk aku ni...tp, ade 1 hadiah yg aku mmg xkn lpe smpai bla2.... very special gift from my beloved mom..:)

pada suatu hari...02/11/2007...hari jumaat pagi jam 06.00 pg slps slat subuh...time 2 aku tido lg...tbe2 aku dkejutkn dri tdo oleh mak aku.mak aku bkak lampu bilik aku...aku rase silau je pandangan aku dan....akupn bgun...mk aku dtg dkt ngan aku dan trus peluk aku....kmudian dia cium pipi aku.kiri dan kanan....slepas 2 dia bg aku 1 smpul duit kt aku smbil ckp.." slmt hari jadi abang " (mk aku mmg pngil abg ble kt rumah )...lps 2 mak aku tutup balik lampu bilik aku dan trus g kje...dlm glap bilik aku 2,aku menangis seorang diri...aku trase betapa sayangnye mk aku kt aku...walaupn aku ngan fmly aku xrapat sbb arwah nenek aku yg jge aku dri kecik...tp mmg xkn hlang kasih seorang ibu tu...aku mnangis dn trus mnangis krana trasa syahdu..mmg 2 lh hadiah hari jadi aku yg xkn pernah aku lupakn smpi bila2....
mak...abang syg sgt kt mak.....

  • moral of the story: hargailah ibu bapa kite selagi mereka msh ade...

flavour i like

pelbagai rasa yg ade dlm dunia ni..ade yg manis,masam,tawar,pedas...byk lg ar...klu dlm mknan, xckup smua rse...mmg ar xsdp...klu aku ar...mmg ar xlalu nk mkn...dlm byk2 rse ni,aku paling ske manis ngan pdas...manis...sllunye dikaitkn dgn gula...bg aku gula ar...aku klu g kdai ar mesti order teh o ais manis...bkn ape manis 2 kn sdp.klu xmnis ni cm ssh je nk telan kn....lg pn ade steng2 kdai ni,wt air tawar...jd klu aku oder manis,jd ar natural taste air 2....tp manis2 ni pn xleh ar nk krap2 sgt...leh jd penyakit kencing manis.huhuhu,bahaya siot....ble dh dpt skit nnti..urmmm...baru ar tau...hu hu hu...mnangis xberlagu...so...berhati2lh dgn bende yg manis sbb yg manis 2 x sllunye manis....
lg satu aku ske yg pedas2....contohnye...cili..cili api...aku mmg giler ar klu bab mkn pedas2 ni...aku suke pds2 ni...dia pnye feel...mengancam...lps mkn pds2,pas2 g isap rokok...pergh...syahduuu.terangkat siot..aku paling ske mkn nasi ngan mee hoon greng ble mk aku msk....mmg pedas...pedas tp sdp...klu korang xtahan pedas,jgn ar cbe2 mkn...nnti ade plak yg kne mkn pil che ki teck aun plak...he he he...pdas2 pn xelok jgak...nnti leh kne gastrik or apendik or cirits birits...he he he..jd smua bnde kne ar seimbang...jgn terlebih atau jgn terkurang
moral of the stories : yg manis 2 xkn sllunye manis...yg pds 2 bleh dihilangkan dgn mknan yg manis....tp klu korang mmg xthan pedas...jgn ar mngada2 nk mkn cili.....mcm crita sang kancil dgn si beruk..." jgn beruk..jgn... " he he he

Tuesday, April 28, 2009

simpack baru

he he he....ni ade brg bru yg kteorg bli....simpack bru..celcom blue..aku li kt pasaraya warta je..smbil jln2 tu...tersinggah ar kdai tepon...awek akupn nk bli simcarg celcom coz sng nk call famly dia kt knpng...kt kmpng dia celcom je yg ' klier '.alang2 dia nk bli...akupn join skali ar...he he he..cri pnye cri nmpk ar no ni...sbnrnyeaku bkn nk sgtpn nk pkai no ni coz member aku xrmai nk gne celcom..lgpn aku dh ade byk no..ade digi ngan maxis...aku li celcom ni sbb nk bonus besday dia jer...dpt ar call free seminggu..hehe..time 2 leh gayut puas2..ok x nombor yg kteorg plih..
0193325998 ngan 0193325988..he he he...jeles ar 2..mle2 pkai sbb bonus...nnti lme2 aku nk pkai trus no ni.sbb lme2 nnti aku akn rse no ni bermakna bg aku..he he..tgok ar cmne kn.sbb org ckp celcom ni mhl ckit...btul ker...ntah ar...eh..aku yg tnye,aku plak yg jwb...he he ape2 je lh...k..korang ble lg nk wt sedondon mcm kteorg...cbe ye...jgn mlu2..jdkn ia tradisi

today..

urm...pg ni sme gak cm smlm....aku still xde mood....mslh yg dtg smlm 2, dh wt aku jd hampeh...dh mle rse xslesa ngan ape yg aku buat...smua mslh 2 mggu aku spanjang pg ni.nkj mkn pn xde slera..urm...aku kne kuatkn dri...aku xbleh biarkn mslh 2 menganggu kerja aku ni...hu hu hu ....aku rse sdih sgt...air mata aku dh kring utk aku tangiskn lg bnde2 yg dtg kt aku ni...aku btul2 xleh nk pecaya dgn ape yg menimpa kt aku ni...aku btul2 bengang....ntah ar...aku dh mle nk rse mcm xpercaya....aku hrp ape yg menimpa aku skrg ni hanyalah ilusi smata2....aku hrp sgt pe yg berlaku kt aku ni cme mimpi....mimpi yg panjang....tp...aku xleh nk tipu dri aku ni...mmg btul ape yg dh terjadi..hu hu hu....knp ar smua ni dtg kt aku..dri satu mslh ke satu mslh....ntah ble ar nk abis....kn best klu jd bdak2 spanjang mse...smu mslh yg dtg mk ayh kte yg selesaikn.....yg kte tau..main..main...dn trus bermain.....

hari yg penuh masalah

hri ni mmg ar hri yg pling truk dlm hdup aku..tp xsteruk ar mse aku clash ngan awek lme aku 2...2 lg truk...nk dtg kje pn mls..he he.
hrini aku rse bosan sgt...byk st bende2 yg xbest dtg hrini....klu mslh 2 nk dtg pn, jgn ar dtg serentak...esk2 kn ade mse lg leh dtg...kn best klu leh kawal mslh yg nk dtg 2 kn..
he he...
urm....( mengeluh panjang )
ble byk sgt mslh yg dtg, aku jd tension.rse mcm nk mletop je kpala ni...ble byk sgt mslh yg dtg..aku jd ltih...mngantuk jer.nk wt kje pn jd mls...
tp nk xnk aku kne gak wt kje aku...coz 2 tanggungjwb aku..duit akupn dtg dri kerja aku ni...keje je ar..bak kate meet uncle husain...hari2 kerja...la la la..aku kne pndai bhagikn mslh kt luar ngan tmpt kje..sbb aku xnk menyusahkn org lain....
urm..mengeluh je ar yg leh aku wt...hrp2 besok hri aku akn bermula dgn keceriaan...xmcm harini...hrini hari paling xsronok bg aku....
argh....( menjerit smbil menyepak kerusi kt sblh aku )

hampeh

ni aku nk luahkan sdikit rse skit hti aku ni...kpd siape skit hti aku ni,korang xperlu ar nk tau.coz aku tau lmbtr laun org 2 pn akan tau gak nnti.spe mkn cili dia yg trase pds kn...klu xnk pds,mkn gula2,,....first..aku nk crite psl skit hti aku ni kt sorng ni ar....dia ni ok,cme ntah ar...aku ssh nk ckp ar prangai dia ni...dia ni mcm ish....ssh ar ar aku nk jlaskn....nk xnk, aku kne crite gak coz aku dh xnk smpn lg.mcm ni ar dia ni lpe kwn ble dh ade kawan bru.klu sblum ni asyik lpk ngan aku je kn, skrg x ar...nk jmpe pn ssh.manjang bz jer.....ble xde kwn,pandai ar cbuk ar dtg kt aku ni.aku layan je ar...sbb aku xbrape ksah sgt ar nk kwn ngan sesape je.tp mcm layan xlyan je ar,..klu dh jmpe kwn dia 2,urm...toksah ckp ar....mcm xwujud je aku ni....xksh ar pe2 pn dia nk wt .cme aku trase ckit ar dgn prangai dia ni....nk wt cmne...xkn ar kte ni nk terhegeh2 plak kn...lain ar klu terhegeh2 2 dpt projek juta2 ringgit....xpe gak kn...
lg satu aku nk crita psl janji....aku nk tye ar mne tg pnting antara jnji ngan org ngan tlong org ( tlng teman sbb termakan budi ) bg aku janji ngan org 2 yg lg pnting...bg korang aku xtau ar coz ni crite psl aku kn....klu crite psl korang korang crite ar yg lain lak he he he....ni ar...aku de janji nga sorang ni...kiranye dh lme gak aku plan nk jmpe...mmg ar sje2 nk jmpe,tp bg aku ni...nk jmpe 2 ade satu makna yan pnting...aku menunggu hari2 yg mendatang 2 dgn penuh rse xsbar..he he he...tp 1 hari sblum jmpe dia bgtau x jd jmpe sbb dia kne tman org g 1 tmpt...aku rse bengang giler ar..aku tnye pnting sgt ke...dia leh jwb...org tlg kte,kte kne ar tlg org blik....aku rse mcm nk sepak je barang2 yg ade kt skeliling aku...klu ye termkn budi 2,igat2 lh yg dia 2 dh ade janji ngan aku....slama ni aku rse aku lum lg tlak permintaan dia...wlaupn aku de hal yg pnting,tp aku dahulukn hal dia...tp xsangka yg org lain lg cpt dia dahulukn...hu hu hu...klu lh kt cni BOSNIA ke mne2 bumi yg bergolak,mmg aku tembak je org yg mntak tlg 2...bkn ar xksi org nk tlg org..tp igatlah jnji yg kte kt org...sbb ade sesetengah org 2 akn ckp
" xpelh klu xjadi "tp kadang2 dlm hti2 menyumpah..skali 2 org leh thn...tp klu dh byk kli 2 phm2 je ar....mmg kte ni mnusia.byk kekurangan.tp kekurangan 2 bleh dikurangkn klu kte ingt mne yg pnting dlm hdup kte....

Monday, April 27, 2009

helmet aku kene curi...

ni aku de crite ckit nk bgtau korg......bknnye ape...2 utk korang bejage2 ar....aritu aku de pg ar sper market terknl kt ptrajaya...msti korng taukn....aku g sne nk tgok wayang ngan awek aku....crita bohsia ....bleh than ar crite 2,cme ending dia je hampeh ckit....ehh....bkn wayang 2 yg aku nk crita kt korang...ade crite lain....ni nk crita psl org yg mnat mencuri ngan org yg terpakse mencuri....hu hu hu......korang tgok ar gmbr kt bwh ni....critenye akn bermula slps gmbar tersebut....he he he....

korang tau x 2 gmbr ape......2 ar gmbr tali helmet aku..kawasan blat 2 ar ksan potong dia.....bengang giler aku time 2....lps tgok wayang 2 ingatkn nk lpk2 kt dataran putra....skali helmet aku kne tibai ar plak....ceh...menyumpah aku...aku terpikir,cmne ar aku nk blik ni....kt ptra dh ar byak otek....kang xpasal2 kang kne saman....aku tgok kiri...aku tgok kanan....skali setan dlm bdan aku terkeluar plak....aku terpakse ar wt satu tindakkan yg mmg aku terpaksa buat.dh xbleh nk elak lg...aku terpakse curi helmet org.....drpd kne saman ngan otek....korang jgn ar nk slhkn aku ye...aku mmg xsggp nk wt smua 2..hu hu hu

ni ar helmetnye......helmet aku, pnye ar lawa...terpakse aku ganti ngan helmet buruk ni.dhlh bercalar2...pas2 pecah....hu hu hu,mmg aku xpuas hti.tp nk wt cmne....dri kne saman baik pakai je ar...hu hu hu....tgok 2 kn xpsal2 aku jd pencuri.....jd korng jge2 ar...walaupn tmpt 2 rse cm slmt....tp korang sllu beringatlh yg pencuri 2 lg pndai dri smua agensi keselamatan.......jd berhati2lh...

Sunday, April 26, 2009

baju baru..

haa....ni brg bru...bju ni awek aku blikn...sempoi x...kteorg skrg mmg plan,klu li brg 2 msti kne sme....tp xsmua brg ar..steng2 jer..bknnye ape...sje nk ske2..klu kuar mmne2,pas2 pkai bju sme...msti ade org pndang..org yg pndang 2 msti jeles pnye ar.....he he he...sje grau2..jgn mrh.. ye ar..xkn nk tggu hari raya je pkai sedondon.hri lain pn leh pkai sme gak kn....
btul x...xslh pn kn...so..baik kte cbe sme2 eh...

haaa....matching x...jeles ar 2...he he he...nnti byk lg brg2 yg aku ngan awek aku nk bli...tp brg2 2 kne bjek2 ar,ade duit bru blik...xnk ar smpi membazir...membazir 2 kn xelk...btul x....haaa...tau pn...he he he...aku xksh ar brg 2 mhl or x...jnji kteorg bhagia...coz smua brg2 2 ade makna kt diri kteorg...lantak ar ape org yg tgok 2 nk kte kn sbb dia org xbani nk wt mcm 2...he he he...nnti klu aku de brg2 bru,aku cter lg kt korng ...mne ar tau...korng pn trase mcm nk wt mcm kteorg kn....aku xlrg...yg pnting kpuasan kte...he he...slmt mencuba

Thursday, April 23, 2009

hu hu hu


hu hu hu...bru2 ni awek dmm ni first time dia dmam sjak aku knl dia...,,,smuanye slh aku sbb bwk dia g mndi hjan...ntah ar skrg ni aku ske sgt nk main hjn...mcm bdak kcik jer..tp cian kt dia ar...ble dia skit ni,hti aku yg rse ssh...rse bsalah jer..aku nk anta g klinik ,dia ckp xpyh.dia nk g sndri jer...hu hu hu sdihnye aku time 2..nsib baik ar dmamnye xlme...cme btuk ngan selsema jer yg xelk...skrg dh ok ar...aku ni syg sgt ar kt dia,bler dia dh skit ni...aku rse mcm nk ngis je...cbe ar korang rse,ble org yg kte syg 2 skit....sdih kn...so lps ni aku nk jge dia elk2... aku xkn biarkn dia skit2 lg...coz..
aku btul2 syg kt dia....

Wednesday, April 22, 2009

pengalaman kje

hu hu hu.....aku ni ske wt kje....tp kdang2 ade gak rse mls nk wt kje.......sbnrnye aku skrg tgh boring ni sbb xde kje,,,jd aku rse nk crite psl kje aku ar..aku start kje mse 2 2001,abis spm...time 2 kje cleanner kt TUDM sg besi,xlme kje c2,3 blan je coz kontrak abis...time kontrak abis 2 ar,myampah btul mse nk amik gaji last 2...hu hu..bengang giler aku.mne xnye...ssh sgt nk byr gaji,ble dh dpt, byk plak yg di potngnye,,time 2 dpt ar RM400 je....lps 2 aku kje klang..alah,mse 2 bdak2 lg.kjepn nk ikt2 kwn..kjp kje cni,kjap kje sne...mrata2 kjenye,,,hu hu hu...mse 2 mk aku asyi k bsing je...ye ar,kje jp brenti...pas2 dh dpt duit g enjoi...smpi abis duit...ble abis bru ar cbuk cri kje blik...truk kn aku ni....tp 2 dlu ar mse muda2...ingt lg time 2 aku kje klang denso,aku ngan 2 org member aku....time 2 blan pose,ni kre kje nk cri duit rye ar ni.1hri rm25..kje kontrak gak,bhgian musnah brg2 reject...blan pose biase org pose, tp kte org xpose...kte org kje dlm 3 mnggu je..kje brat siot..tp 2 bkn sbb kteorg brenti...sbbnye,,jeng..jeng..jeng...member aku kantoi xpuase ngan supervisor...hu hu hu..spervisor 2 ronda2 tmpt kje kte org,skali member aku ni xde ar plak,dia tnye mne bdak 2.kte org ckpar dia g toilet...spervisor 2 xpecaye,dia chek blakg tmpt smpn brg....skali ternampk ar member aku tgh mkn rti kentang ngan air coke...mse 2 jgak sprvisor 2 hlau membae aku...aku ngan menber aku 1 lg ni,xsmpi hti ar tgok geng dh kne buang...so kteorg pn follow ar dia ....2 ar sbhgian ksah kje aku....klu nk tau lg..nnti aku cter lg.tp xtau ble ar...skrg ni aku dh brubah....dh xjht mcm dlu lg...pose pn d pnuh..skrng ni pn aku dh dpt kje elk...smoga kje ni berpanjangan smpi ble2....amin

Tuesday, April 21, 2009

induksi khusus



























ni sbhgian gmbr mse aku kursus induksi khusus ari 2....31/03/09 - 06/04/09... mse 2 kursus ni wt kt excel training centre area broga,semenyih.mse mle2 aku nk pg sne,,pergh..toksah ckp ar...rse mls giler je,,dh terpikir,msti rse xbest pnye ar,,mne xnye...xde kwn langsung...rpe2nye....aku terslh pkir ar..kt sne 2 best giler ,aku dpt ramai kwn....yg pnting kt sne aku enjoi.....xde ar jd cm org bodo...he he he...smuanye lbih krang sbaye dgn aku,cme bdn aku ni kecil sdikit...hu hu hu...best ar,diaorg smua kre leh masyuk ar.xde yg kerek,smua ngam.kt sne aku de byk akiviti dlm klas,candle war,samurai warrior,aktiviti lasak....yg pling best...aku enjoi smua 2.rugi ar klu aku xpg..aku rindu ar kt korang smua....ble lg ar dpt kumpul sme2 lg..hu hu hu adakah smua 2 akn hnya mnjadi memori sahaje......i love u all


Friday, April 17, 2009

blon pnas




ni mse ade blon pns kt ptrajaya ari2...korang de pg x...nk kte cmne eh...best ke x...best ar kot sbb xpnh tgok lg blon pns dpn mte...rmai gler org mse 2...smua 2 msti sme cm aku gak,xpnh tgok blon pns...he he he...nk tgok blon mse 2 pn ssh...dpt tgok jauh2 je ar sbb rimas ar nk berimpit2..

sblum g tgok blon kteorg lpk kt alamanda...nk tgok awl2,cuace pns trik..jd lpk ar kt sne dlu....g tgok blon 2 dlm kul 6.time 2, 4 bji blon bru naik...nsib baik x tlepas...time 2 pn cuace leh thn gak...pns...hu hu hu...jln pn cm smut je...cm xpuas hti je pg.mne xnye,nk tgok pn ssh....tp leh ar smpn utk ank cucu,,,leh ckp ngan diaorg yg aku dlu pnh tgok blon pns dpn mte aku sndri...ha ha ha

tmn negara pahang 12/08


ni mse aku g kursus thun lps bln 12 kt tmn ngara phng...aku rse ni ar kursus yg pling xbest coz kursus ni langsung xde kaitan ngan kje aku...kursus penyesuaian hasil.xbest langsung aktiviti dlm klas..cme yg best kt cni,aku ade aktiviti yg mnarik ar kt luar...cm gmbr ni,..ni tul2 kt tpi sg pahang...air die...lju siut...nk mndi pn tkut..hu hu hu





























ni mse kt jmbatan gantung ....hu hu hu,gayat giler time 2.
dh ar tggi.pnjang lak 2...asyik tetanye2 dlm hti...ble ar nk smpi hujung...he he he,tp best..nk g sne kteorg naik bot...best naik bot,siap ade main perang2 lg...time 2 byk ar tepon ngan kamera yg kondem sbb msuk air...hu hu..kecian


ni gmbr aku ngan snjata org asli....klu nk tau ni ar sumpit....he he...nk g tmpt org asli ni pn,kteorg naik bot...cian gak tgok org asli ni,daif giler.tdo pn dlm khemah je.xtau ar klu aku yg ddk kt c2....mmg awl2 dh kojol...he he he

B'day my girl

he he he....ni mse aku smbt B'day awek aku...ni kli ptame ar aku smbut ngan dia...ye ar..kteorg kn bru je knl..kteorg kne smbut awl dri trikh yg spatutnye sbb time b'day dia nnti aku kne g kursus....lme 2 aku kursus...8 hari,,...hu hu hu..jd kne ar smbut awl.. aku ar org first yg wish bday kt dia...jgn jeles...he he he...smbut simple2 je,x grand2 pn,bajek ciput..he he he...kte org smbt kt midvalley...wt kt scret recipe... wt yg sempoi2 jer

ni ar B'day cake....he he he...resberry cheese cake.. 1 ptng je...just wt syarat...he he he...nk order byk2 tkut xabis plak,sbb kteorg be2 je yg ade...
mkn ngan kntang greng..,
he he he...sori eh..sbb lilin pn xde.
hu hu hu..serba kekurangan..

ni je present yg aku leh bg...aku li kn jam tngan ngan cincin,kteorg bli pair...coz sme2 pkai...cm besatu hati ar...he he he...msti ade yg jeles punye ar..he he he...hppy B'day sayang...

Thursday, April 16, 2009

mndi hjan...22/2/09



ni gmbr kteorg lps g mndi hjan.....
he he he..... cam bdak2 kn...tp..
romantik siut...cam lgu memori daun pisang 2....he he he.......tp kteorg xpkai daun pisang ar....kteorg redah je pkai motor...he he he...ntah ar mne dtg idea nk mndi hjan ni pn aku xtau,kteorg pn xtepikirpn nk mndi hjan ni...cadangnye nk lpk kt kjang.....nk g celcom centre...ble time nk kuar 2,skali hjan lh plak....tunggu pnye tggu,hjan xbrenti jgak....dh mls nk tggu kteorg redah gak time hjan 2...tp time 2 dh xrse nk g kjang....time 2 rse nk mndi hjan plak...just nk wt memori yg romantik...kteorng round satu bangi time hjan tgh lbt 2.....alang2 mndi hjan, biar kuyup...he he he....dh puas round kteorg sggh kt kdai rimbun klasik..kt bangi gak kt area taman selaman..dh lps mndi hjan,tau2 ar prut 2 mcm mne kn...keroncong giler.....
time 2 hjan bru ar nk brenti....so kte org mkn kt c2...order air pns ngan nsi cmpur...he he he...dgn keadaan kuyup 2 ar kteorg mkn....lps mkn aku anta dia blik umh....nsib baik ar xde spe2 yg dmam lps 2

..kursus 17/2/09

hu hu hu....ni yg sdih ni....ni first time aku kne bejauhan ngan awek aku...dh ar bru nk rpt pas2 dh nk kne bejauhan....dia kne g kursus kt kl...htel plaza....xlme pn 4 ari je...tp ye ar,,,cnta bru berputik kn...4 ari 2 pn dh rse cm lme sgt...hri die g kursus 2 aku g anta dia....time blik 2 yg syahdu 2...hu hu ....rse cm xbg je pg....ngengade kn aku ni..spe yg ckp aku ngengade 2 msti org org 2 xpnh becinta...xpn jnis yg xde prasaan....ni yg rse cm nk mrh ni....he he he...grau je..hri kedua dia g kursus,,aku nekad g jmpe dia.time 2 aku de kje OT..aku dh xksh psl ot mse 2 yg pnting dpt jmpe dia je..he he he,rndu nye psl kn..ape2 pn snggup...lps kje aku trus g...smpi sne dh glap gak...xingt kul brape...mne xnye,mnjang sesat je...nsib baik ar ade member aku,aku tnye kt dia jln nk g sne
klu x...hu hu hu,xtau ar smpi ke x...ble dh jmpe 2....he he he..rse hppy je...xde wt pe2 pn ,just jmpe pas2 lpk kdai mkn kt area c2...pas2 aku blik kn...giler x,g sne smate2 nk jmpe je....2 lh penangan cinta...hrp2 smangat ni akn berpanjangan...coz aku btul2 syg kt dia....love u

my new girl


ni my new girrfriend.....kiut kn..nme dia rozita,umur....korng teker ar ye...aku start knl dia blan 1 2009...kteorg 1 tmpt kje...mle2 aku ngan dia cme stakat adk ngan abg je,dia baik gler ngan aku,,,sgala mslh aku,,aku kongsi ngan dia..he he he...aku snang bangat ngan dia,,ntah mcm mne kteorg leh jtuh hti dlm diam..kte org mle couple on 13/02/2009....time kte org couple snyp2 je...tkut gak org laen tau,,,nnti org kte aku ni playboy plk.ye ar bru clash dh cri yg laen...hu hu hu....tp skrg x lg ar...kte org dh xmain smbunyi2....
mcm lgu msha omar ngan andy 2
smu org dh tau kteorg couple...jd xksh ar org nk ckp pe2,yg pnting kteorg hppy..aku sng sgt ar ngan dia coz dia ngan aku lbih krang sme jer ar...sng nk bwk berbncang....aku ske stail mcm 2..klu ade mslh trus settle ari 2 gak...kn best cm2...

Wednesday, April 15, 2009

memories,,,,

ni sbhagian gmbr2 yg msih aku smpn,,, sgala knangan bsama xkn mdh tuk aku lpakn.....gmbr2 yg ade smunya aku dh delete ....yg tgl hyalh vedeo dlm blog ni je....bkn aku pdm utk mlupakan memori aku....aku xmmpu utk memadamnye....sbb dia first love aku...aku pdm sbb 2 khendak dia...aku xleh hlg..wlaupn dia sruh aku pdm memori 2,,tp memori 2 ssh utk hlng dlm ingatn aku.......sbb byk ssh N sng kteorg kongsi besme....hu hu hu.....

video

semuga dia bertemu dgn org yg lagi baik dn amt menyayangi dri dia....aku mendoaknnye stiap hri....

my ex

ni ex aku....nme dia lena karmila.....umur dia biarlh rahsia...klu de yg knl dia hrp2 jgn ar mrh kt aku...aku cme mnusia biase coz aku xleh nk ten2kn ape2....aku start couple ngan dia pd 01/08/2004....kte org ni kre loving couple ar klu org pndng...tp dlmn,cme kte org yg tau...so...aku xnk sr cte pe2,,,aku mmg syg sgt kt dia,tp mngkin jdoh kteorg xpnjng....pd 10/02/2009 kte org clash...sbb 2 xyh tnye ar...biarkn 2 smua aku je yg smpn...ex aku ni baik...mngkin aku yg jht...tp...smua 2 ade sbb...cbe kre brape lme kte org dh couple....lme kn...jodoh 2 smu dtg dri ALLAH...kte cme mampu mrancang..hu hu hu...aku dh start nk ngis ni,,,sdih giler ar....klu bleh aku nk mnta maaf kt dia stiap hri....smua org slhkn aku mse aku ptus ngan dia...smua org xtau ape...yg tau slhkn aku sorg2 je...tp yang tanggungnye aku.aku hrp ade ar yg sdi mnyokong aku ni......

my profile




hai nme aku muhamad sufian bin sarohman..leh pngil aku pian je

aku lahir 02/11/1984 kt hospital kajng .
lhir time subuh,aku menbsr kt dto abu bkar baginda
jln nk g ptrajaya gate 1....
aku ddk sne smpi umur aku 9 thun.
pas2 aku pindah kt jenderam hilir dkt dgn dengkil,2 pn klu korng tau ar ktne... aku ddk sne smpi ar skrg
nk cte psl skolh plak aku ni jnis yg mls skolh..mk sruh skolh pn mls.yg aku tau aku nk duit coz aku ni bkn org snang...ade duit aku leh ar dpt ape yg aku nk..aku mle2 skolh kt skolh keb dato abu bakar baginda.jln nk msuk putrajaya ikut gate 1,,alah mcm yg aku ckp td 2, aku skolh kt sne smpi drjh 3 jer coz pas2 aku pndh umh ..
drjh 4 smpi 6 aku skolh kt sek ren keb jenderam hilir.dkt ngan dengkil....2pn klu korang tau ar mne 2 dengkilkn.ting 1 smpi 5 aku skolh kt sek men keb seri sepang.area salak tinggi..pas abis skolh aku dh xnk smbung blaja lg sbb aku nk cri wit tlg fmly aku....2 je ar rsenye ckup kot tuk korang knl aku,klu xckup leh tnye,,,,,.....he he he