v>

Tuesday, April 28, 2009

hampeh

ni aku nk luahkan sdikit rse skit hti aku ni...kpd siape skit hti aku ni,korang xperlu ar nk tau.coz aku tau lmbtr laun org 2 pn akan tau gak nnti.spe mkn cili dia yg trase pds kn...klu xnk pds,mkn gula2,,....first..aku nk crite psl skit hti aku ni kt sorng ni ar....dia ni ok,cme ntah ar...aku ssh nk ckp ar prangai dia ni...dia ni mcm ish....ssh ar ar aku nk jlaskn....nk xnk, aku kne crite gak coz aku dh xnk smpn lg.mcm ni ar dia ni lpe kwn ble dh ade kawan bru.klu sblum ni asyik lpk ngan aku je kn, skrg x ar...nk jmpe pn ssh.manjang bz jer.....ble xde kwn,pandai ar cbuk ar dtg kt aku ni.aku layan je ar...sbb aku xbrape ksah sgt ar nk kwn ngan sesape je.tp mcm layan xlyan je ar,..klu dh jmpe kwn dia 2,urm...toksah ckp ar....mcm xwujud je aku ni....xksh ar pe2 pn dia nk wt .cme aku trase ckit ar dgn prangai dia ni....nk wt cmne...xkn ar kte ni nk terhegeh2 plak kn...lain ar klu terhegeh2 2 dpt projek juta2 ringgit....xpe gak kn...
lg satu aku nk crita psl janji....aku nk tye ar mne tg pnting antara jnji ngan org ngan tlong org ( tlng teman sbb termakan budi ) bg aku janji ngan org 2 yg lg pnting...bg korang aku xtau ar coz ni crite psl aku kn....klu crite psl korang korang crite ar yg lain lak he he he....ni ar...aku de janji nga sorang ni...kiranye dh lme gak aku plan nk jmpe...mmg ar sje2 nk jmpe,tp bg aku ni...nk jmpe 2 ade satu makna yan pnting...aku menunggu hari2 yg mendatang 2 dgn penuh rse xsbar..he he he...tp 1 hari sblum jmpe dia bgtau x jd jmpe sbb dia kne tman org g 1 tmpt...aku rse bengang giler ar..aku tnye pnting sgt ke...dia leh jwb...org tlg kte,kte kne ar tlg org blik....aku rse mcm nk sepak je barang2 yg ade kt skeliling aku...klu ye termkn budi 2,igat2 lh yg dia 2 dh ade janji ngan aku....slama ni aku rse aku lum lg tlak permintaan dia...wlaupn aku de hal yg pnting,tp aku dahulukn hal dia...tp xsangka yg org lain lg cpt dia dahulukn...hu hu hu...klu lh kt cni BOSNIA ke mne2 bumi yg bergolak,mmg aku tembak je org yg mntak tlg 2...bkn ar xksi org nk tlg org..tp igatlah jnji yg kte kt org...sbb ade sesetengah org 2 akn ckp
" xpelh klu xjadi "tp kadang2 dlm hti2 menyumpah..skali 2 org leh thn...tp klu dh byk kli 2 phm2 je ar....mmg kte ni mnusia.byk kekurangan.tp kekurangan 2 bleh dikurangkn klu kte ingt mne yg pnting dlm hdup kte....

1 orang tolong komen:

Uminaz Collections said...

sape pian wei...haha...saboo je la...

Post a Comment