v>

Thursday, April 30, 2009

b'day present

b'day present.....aku jrang ar nk smbt besday ni...dri kecik2 lg fmly aku xpnh smbut besday aku...nk dpt hadiah???..urmm...jauh skali....kwn2 nk bg??? mmg xde ar...cme diaorg leh tmn aku...inisiatif aku sndri ar nk wt besday party...2 pn bajek ciput...kek mmg xde ar...cme lpk2 kt kdai jer smbil wt bising...he he he...awek lme aku dlu ade gak bg hadiah kt aku...thun pertama dia bg jam tangan ( dh rosak)...thun ke-2 set tali pinggang ngn wallet( aku xbkak langsung sbb syg nk gne ). thun ke-3 buku novel (aku xbace langsung) thun ke-4 xde pe2 & thun ke-5 xsmpt nk smbut....ngan awek bru aku ni,xtau ar dpt ape...he he he...xmntak pn...cme igtpn dh ckup utk aku ni...tp, ade 1 hadiah yg aku mmg xkn lpe smpai bla2.... very special gift from my beloved mom..:)

pada suatu hari...02/11/2007...hari jumaat pagi jam 06.00 pg slps slat subuh...time 2 aku tido lg...tbe2 aku dkejutkn dri tdo oleh mak aku.mak aku bkak lampu bilik aku...aku rase silau je pandangan aku dan....akupn bgun...mk aku dtg dkt ngan aku dan trus peluk aku....kmudian dia cium pipi aku.kiri dan kanan....slepas 2 dia bg aku 1 smpul duit kt aku smbil ckp.." slmt hari jadi abang " (mk aku mmg pngil abg ble kt rumah )...lps 2 mak aku tutup balik lampu bilik aku dan trus g kje...dlm glap bilik aku 2,aku menangis seorang diri...aku trase betapa sayangnye mk aku kt aku...walaupn aku ngan fmly aku xrapat sbb arwah nenek aku yg jge aku dri kecik...tp mmg xkn hlang kasih seorang ibu tu...aku mnangis dn trus mnangis krana trasa syahdu..mmg 2 lh hadiah hari jadi aku yg xkn pernah aku lupakn smpi bila2....
mak...abang syg sgt kt mak.....

  • moral of the story: hargailah ibu bapa kite selagi mereka msh ade...

1 orang tolong komen:

CaPiQa said...

huhu..

cedey bace tulisan merah tu..

hurm..

kte pun cayang sesangat kat mama kte..

pesanan penaja: x lame lagi hari ibu.. ^^

Post a Comment