v>

Monday, April 27, 2009

helmet aku kene curi...

ni aku de crite ckit nk bgtau korg......bknnye ape...2 utk korang bejage2 ar....aritu aku de pg ar sper market terknl kt ptrajaya...msti korng taukn....aku g sne nk tgok wayang ngan awek aku....crita bohsia ....bleh than ar crite 2,cme ending dia je hampeh ckit....ehh....bkn wayang 2 yg aku nk crita kt korang...ade crite lain....ni nk crita psl org yg mnat mencuri ngan org yg terpakse mencuri....hu hu hu......korang tgok ar gmbr kt bwh ni....critenye akn bermula slps gmbar tersebut....he he he....

korang tau x 2 gmbr ape......2 ar gmbr tali helmet aku..kawasan blat 2 ar ksan potong dia.....bengang giler aku time 2....lps tgok wayang 2 ingatkn nk lpk2 kt dataran putra....skali helmet aku kne tibai ar plak....ceh...menyumpah aku...aku terpikir,cmne ar aku nk blik ni....kt ptra dh ar byak otek....kang xpasal2 kang kne saman....aku tgok kiri...aku tgok kanan....skali setan dlm bdan aku terkeluar plak....aku terpakse ar wt satu tindakkan yg mmg aku terpaksa buat.dh xbleh nk elak lg...aku terpakse curi helmet org.....drpd kne saman ngan otek....korang jgn ar nk slhkn aku ye...aku mmg xsggp nk wt smua 2..hu hu hu

ni ar helmetnye......helmet aku, pnye ar lawa...terpakse aku ganti ngan helmet buruk ni.dhlh bercalar2...pas2 pecah....hu hu hu,mmg aku xpuas hti.tp nk wt cmne....dri kne saman baik pakai je ar...hu hu hu....tgok 2 kn xpsal2 aku jd pencuri.....jd korng jge2 ar...walaupn tmpt 2 rse cm slmt....tp korang sllu beringatlh yg pencuri 2 lg pndai dri smua agensi keselamatan.......jd berhati2lh...

1 orang tolong komen:

Anonymous said...

walaupun helmet anda dicuri..tetapi mencuri itu tetp berdosa..hehe!!

Post a Comment