v>

Tuesday, September 27, 2011

aku mntak maaf sbb terlambat ( EMO )

suatu mlm ( rahsia tarikh & masa )...sedap 2 layan mp3...tiba2 air mate meleleh terkeluar..setitikdemi setik jatuh...bukan taucing sbb lagu2 yang aku dengar,tp tibe teringat kat somebody..minggu yang banyak sgt air mate kuar.aku mmg jarang menangis.tp kalau sekali aku menangis seminggu mmg susah nak stop..dammed..knp org yang memang aku sayang muncul tiba2 dalam kotak fikiran aku?..knp time2 mcm ni nk muncul?..huhu..knp smua kekesalan aku muncul mase ni ?..knp aku xbuat mase dia ade depan mate aku?..knp berat sangat mulut aku untuk mengungkapkan kate2 sayang? .knp?knp?knp?..bila dah xde baru sibuk nak buat..semua tu dah terlambat.dah tak berguna kate2 sayang yang aku ungkapkan tu.xde sape pn yg dapat dengar smua 2.hanya aku dan bantal busuk aku.bantal busuk aku memang sentiasa menemani aku dari aku darjah 1.mmg sahabat yang terbaik.aku melalak sambil berselubung toto sbb takut mak ayah aku dgr..tp mustahil mereka xdengar..dengan spontan aku sambung mp3 aku ngan speaker yg besar...aku bukak kuat kuat,walaupn bilik aku agak kedap sedikit tp ade gak bunyi lagu2 kuar dari bilik aku..memang sangat selesa aku menangis...aku nangis sepuas2 hati aku..aku mmg dh xboleh tahan..aku betul2 sedih sbb xdapat nak bgtau dia yang aku sayang dia,aku nak jaga dia sampai bila2..aku rela aku pergi dulu dari dia...aku mmg xsanggup nak kehilangan dia....tp semua 2 dah terlambat..kata2 aku hanya mainan yang aku gunakan untuk menyedapkan hati aku..orang yang aku sayang boleh bertukar ganti..tp sayang yang aku inginkann hanya ada dia...aku kan menunggu hingga satu masa nanti aku akan betul2 dapat bersama dia..aku akan tunggu..aku rela menunggu...aku yakin yang suati hari nanti,aku pasti kita akan bersama juga..

0 orang tolong komen:

Post a Comment