v>

Tuesday, September 20, 2011

antara roti canai & maggie

blurpp...alhamdulillah..kenyang dah perut aku...dah berbulan aku tunggu2 nak mkn roti canai ngan gula,arini baru dapat makan...terima kasih kat kak nor sebab sudi belikan kite roti canai ye...punyalah tamak sampai aku beli 2 keping..last2 nk perabis sekeping pn xlarat...xpe balance 2 leh wat lunch nnti,tu pn klu lapar...tp aku igt lunch ni nak makan maggie..susah2 cik ina, PA bos aku bg kt aku maggie 2 smlm..tp xtermakan pulak sbb luch semalam aku g melantak mc'd...aduss susah jugak klu banyak makanan ni...semuanya teringin..ade sesape x yang nak mkn roti canai aku ni...kak nor,puan raseli cakap suare kite same macam kak nor...waaaa :( xnk..kite nk suare mature...susah tul lh jage tepon ni..kang wat suara kasar nnti org xske plak..huhuhuu..ape2 jelh..yang penting sekarang ni..sape yang nak makan roti canai aku...aduss lpe lak aku.2 lh cbuk pk pasal makan jew,sampai lupe aku ptg ni ade medical chekup kat bangi...nasib baik teringat..klu x mmg aku pikir nak bantai membute je nnti...huhuu...nak kne kunci jam ni..klu x mmg terlajak ar aku tido tgh ari ni..okey...nak sambung jage tepon..jumpa lagi :)

0 orang tolong komen:

Post a Comment