v>

Thursday, December 16, 2010

budak malas

kt luar skrng ni hujan agak lebat.bagi manusia normal mungkin rase sejuk...tp aku ni panas dalam...minum air cap badak pn lum tentu leh sejuk..hahaha
fuck & suck...dua2 tue makne yang lain tp makne dia same ktr sorang ni...pndai 2 ar cari ye...aku mlas nk jawab...bg aku aku luahkan ni pn dh cukup baik.klu nk tau gak...sila tglkn no telefon anda ye...hahahaha.. aku nk maki dh tua...xmaki xpaham pulak...susah kan nk pahamkn orang tua...dh nk mampos kot...ni aku nk tanye korang..kejap ngan xnk tue same ke...sbb aku rase xsame...tp last2..aku wat hasilnye same...hebatkan...maaf ar klu korang xpaham ape yang aku cakap ni...tp bg aku...smuanye aku dh jelaskan...adus...xbaik aku nk marah2 kn...tp xmarah nnti aku plak yang akan bengang balik...esok lusa aku akan mendapat label baru...BUDAK MALAS...so...FU*K ar klu aku de dgr org lebel aku mcm 2...aku leh trima je pe org nk ckp...tp paham2 je lhkn....jangan harap ar nk pe2 dari aku...setitik peluh pn aku xbagi..klu nk boleh...tp bukan free..

0 orang tolong komen:

Post a Comment