v>

Thursday, December 9, 2010

suwey ke atau xde luck...hahaha

adus...dh lame aku xmencarut kat sini...orang pn dah mula busan nk g umah aku ni...mne taknye...langsung xmenghapdet...ceh...punyelah malas aku ni sekarang....hahah....ni tibe2 jew ade mood nk menconteng...tue pn sbb aku dh xtau nak wat ape kt opis ni....kalau ikutkan hati,nak je cuti lagi,memandangkan cuti pn dh paras2 beku...jd datang ar kje...hahaha...aritu aku de posting yang aku eksiden...isnin aritu aku eksiden lg...ntah ape punye suwey ar yang melekat kat aku ni....aku baru je beli motor baru...xsampai dua minngu dah terbarai...hahahaa....tue bukan salah aku ye...tue salah orang bongok yang kat depan aku...ingat dia sorang je ke yang bayar cukai jalan....nasib baik aku xjalan...huhuhuhu....dh lah tergolek,xde sape pn nk tolong...perghhh...sadis giler aku kt tepi jalan tue...suwey bai...ari jatuh 2 cuma luka2 biase jer..leh lagi aku jalan2...esok nye...amik kau,kaki aku bengkak...nk memijak pn xleh....kalau semut lalu bawah kaki aku pn, dia senyum jer...sbb comfirm aku xleh pijak dia...hahaha...last2,ptg tue gak aku g klinik ngan awek aku...xpasal2 kne satu injection kat pinggang....pergh....tergezut aku mase kne inject tue...selalu kne kt tgn jer...huhuhu...pas inject tue baru ar ok ckit,walaupn still sakit lg....mmg fu#k ar krete tue...mmg pas ni aku xkan jatuh sorang2..aku akan tibai pe je yg wt aku jatuh...biar same2 susah...baru puas hati aku...huahuahua

0 orang tolong komen:

Post a Comment