v>

Friday, May 6, 2011

luluh jiwa sanubari ku

huhuhuhu.....sedih aku tau..bertahun aku kawan igantkn leh cucuk jarum...tapi hampeh...rase mcm nak karate orang je wat mase ni...sape lh yang nak jadi mangsa tu ye...hahaha ( tawa dalam tangisan )dah aku bagi itu ini...macam ni dia wat kat aku...selama ni diam jer....bila dah jadi camni rase sakit yang mendalam pulak....haish..klu ar aku jumpe lelaki 2 memang aku bakor jew...kahkahkah...brani sgt lh aku nak bakar orang....klu de sesape yang yang pernah jumpe lelaki bernama muhammad sufian.ni email budak lelaki 2 aken_surf84@yahoo.com.kerja kat UKM..tolong ar bgtau kat aku...aku memang xpuas hati ngan dia ni...ade ke patut dia nak rampas awek aku.....ke awek aku yang wat skandal...jeng jeng jeng...klu jumpe bgtau eh...hahaha..

mode mengarut sbb ade permintaan untuk update blog...sorry merepek

0 orang tolong komen:

Post a Comment