v>

Wednesday, June 30, 2010

windu kat korang

wah...dh lame aku xmengadap blog aku ni...dh berkulat2 aku tgok...cian2 kt blog aku ni...huhuhuhu...nk wt cmne...memang xde mase aku nk menghapdet blog ni...aku terlalu bizi sekarang...makin bertambah kerja2 aku...huh...urmmm....minggu lepas aku g kusus...xjauh pn...kt opis aku ni je...tpo dh nme pn peserta kusus...jd kne ar wt mcm suasana yang baru...hehehe...3 hari aku berkusus...start pagi abis petang...nasib baik malam xde..kalau ade..muak gak aku mengadap muka cikgu tue....hahaha...xde ar kusus tue ok je...best..xde ar aku rase tertekan sagat..kat sini sebenarnye aku nak mengadu nasib...hehehe...sabtu aritu aku jatuh moto...waaa...sakit sangat2...nasib baik xpatah tangan kiri aku...cume terseliuh je...tapi kalini parut agak banyaklah...waaa...xske2...sebenarnye pagi sabtu tue pagi2 lagi aku dh kuar umah sbb nk anta awek aku g kerja...OT..waktu sampai kat kubur sungai merab aku terlanggar lah satu lekuk...selapas tue...motor aku menjadi giler...tayar depan bergerak seperti ular dan kemudiannye....aku terseret hampir lima saat diatas jalan raye yg rasenye suam2 kuku...setelah selesai lima saat terseret..aku terus bangun sebab takut ade kenderaan lain yang nak lalu..aku pn berjalan kearah motor yang jaraknye kampir 10 meter dari tempat aku bangun tadi..aku tengok minyak meleleh2 keluar dari tangki motor aku...mula ar aku berangan cam citer omputih...kunun2 akan ade letupan ar selepas tu..hehe..aku pn terus angkat motor aku...depan motor aku hancur lebur seperti kulit2 aku yang tercicir di jalan...aku pasrah...aku terus call awek aku...sebenarnye aku xnak call pun sebab xtan merisaukan dia..tapi takut dia tunggu2 aku pulak sbb nak g kerja..nak xnak aku terpakse call jugak...urmm....pas call awek aku..aku terus balik kerumah...dengan keadaan motore aku yg nampak cam basikal...aku terus kerumah...dalam perjalanan 2 aku rase macam nak pitam pulak..mungkin sebab aku xmakan pe2 lagi pagi tue...nak xnak aku kena gagahkan diri jugak...sampai kat umah...aku terus pejamkan mata tanpa ade sesiapa pn tahu yg aku exident..pastuy ayah aku bangu...dia ngintai2 aku kt bilik...sekali dia tegok aku injured,terus dia menawarkan diri untu hantar aku ke klinik...aku catkap tggu kejep sbb aku memang dh rase gelap pandangan aku..aku pn sambung tido balik...pas 2 baru ar aku g klinik..sampai klinik dokter cuci luka aku...rase cam nak sepak je misi 2 sebab pedih sangan ubat untuk cuci tue...kuar je klinik..aku trus ajak abah aku g makan sebab aku dh kebulur giler...siap melantak aku terus balik...sampai umah je...kawan aku ajak aku g umah dia sbb adik dia bertunang...aku xpernah menolak perlawaan kawan2 aku...aku terus je g...menyesal aku makan kat kedai tadi...xdapat aku nk mkan sbb perut aku dah kenyang...siap je makan...member aku ajak aku g main snooker pulak...dengan tangan yang pedih2 ni...aku g gak...kul 7 baru aku balik umah...mak aku masqak bubur berlauk ikan bilis je untuk aku...urmm...kul 9 member aku datang umah...g tgok bola...aku pn g ar..pas 2 g downtown ceras pulak....kul 3 pagi baru aku balik...keesokkan harinye barulah aku terasa...betapa siksanya badan aku...sebua anggota badan aku sakit2...macam baru je kene belasah ngan 10 orang ahli angkat berat....waaa..nak xnk aku kena bangun gak sbb aku dah janji nak g kenduri member aku kawin....huhuhu...sebelum mandi ,aku call bos aku..aku mntak cuti isnin ngan selasa...sepanjang cuti tu...aku membuta je...sehinggalah harini...aku muncul lagi di opis dan didunia blogger...hahahah

0 orang tolong komen:

Post a Comment