v>

Sunday, July 25, 2010

kembali dengan colelat tora

wah..sudah lama aku tak menaip kat dalam blog ni...huhuu...kesibukkan yang aku alami mengalahkan perdana menteri yang sibuk kehulur dan kehilir mencari bantuan untuk negara...lagi sibuk dari askar2 yang berperang dengan mahluk2 asing di planet...huhu...mengarut aku sudah muncil dalam fikiran aku...mungkin disebabkan kesakitan yang aku alami...semalam aku kemalangan lagi..tidak seteruk kemalangan yang lalu...tapi kali ni lagi sakit...aku telah dilanggar semasa memberhentikan motor aku di tepi jalan berdekatan ofis aku..punca aku berhenti adalah sebab aku tertinggal sesuatu di ofis aku dan aku bercadang untuk pusing balik ke ofis aku...baru aku nak mencadangkan dalam kepala otak aku...satu motor jenama HONDA berkelajuan 70 cc telah melanggar aku dari belakang tp tak kena belakang motor aku,tapi kena belakang betis aku...adus...rase cam nak tercabut kaki aku ni...huhu...bila aku tgok orang yang langgar tu,cam xsampai hati pulak nak PAW.cam muka budak baik2 je..klu MAT REMPIT ,mesti xpakai motor tu punye..hehe..aku tanye budak tu...kenapa boleh langgar aku...dia jawab aku berhenti mengejut...aku pn pelik gak,sebab mase aku berhenti tu...aku sempat membakar rokok sebatang...adakan pergerakkan aku sepantas The Flash...huhuh...moto aku cuma tempat pijak belakang je patah...budak 2...dengan keadaan motor yang sama umur ngan aku..tercabut lampu depan motor budak 2...so aku membuat kesimpulan yang sama2 salah...jadi pe lagi...settle sendiri ar...huhuu...harini...betis kanan aku dah sama besar ngan peha aku...huhuu...macam kaki gajah...hahaha

1 orang tolong komen:

annamelisa said...

ok le tu. itu tandanya sihat dan bahagia.....

Post a Comment