v>

Monday, May 31, 2010

sedih sangat2


aku sangat-sangat sedih harini :(...waaa...pagi2 lagi dah ade perkara yang wt aku menangis...selalunye aku xkan menangis...tp pagi ni aku menangis...aku menangis sbb anak kucing aku mati...aku xtau knp dia mati.ayah aku xbagitauaku sebabnye..pagi tadi,bila aku bangun je dari tido,ayah aku bagitau yang anak kucing aku tu dh mati...jenazah diapun dh dikebumikan...selalunye aku xdelah sedih sangat bila kucing aku mati...tambah2 lagi bila kucing tu mati bukan depan mata aku...tapi..kali ni aku rase lain sangat...aku sedih sangat2 sebab semalam kucing 2 nak sangat bermanje ngan aku...memang selalu dia macam 2...tp malam tadi aku betul2 sibuk...aku sibuk repair jam aku...bila dia datang...aku g letak kat tempat lain.dua tiga kali dia datang kat aku..aku betul2 rase menyesal harini sbb aku xlayan dia..kalau aku tau aku dh xleh nk tgok dia lg harini...mesti aku xkan buat mcm 2...aku sedih sangat...anak kucing 2 kecik je lagi.rasenye baru dalam dua bulan..anak kucing tu baru tiga minggu kat umah aku...mak aku amik kat stesen minyak sebab takut kena langgar...sampai je rumah mak aku bagi kt aku,aku tegok kucing 2 kotor sangat jadi aku terus mandikan...aku cakap kat mak aku yang aku nak kucing 2.lagipun aku dh lame xde kucing sendiri,lagi satu sbb kucing tu nampak manje je..aku bagi name cebong sebab perut dia besar...warna cokelat susu.memang cantik walaupun kaler dia comot sikit..huhuhhu...sebenarnye,harini baru aku ingat nk belikan makanan dia ngan rantai sekali...tp nk wat camne,dia dh xde...aku memang betul2 terkilan sekarang...kalaulah aku boleh undurkan mase..aku xkan abaikan dia lagi...
:(

4 orang tolong komen:

mysara said...

alahai...dh ajal dye tu....;)

aken_surf said...

huhuhu...sedih sangat2

aril said...

dua tiga kucing berlari..mana nak sama si cebong sekor..dua tiga bleh dicari mana nak sama si cebong sekor...

aken_surf said...

wah..de siap pantun lg 2...huhu terharu rasenye..huhuhu

Post a Comment