v>

Wednesday, May 26, 2010

bosan

minggu ni adalah minggu kebosanan bagi aku...aku xtau mengapa...nk kate xde duit,dh gaji..dh nk abis pn...urmm....rase mcm nk tido je bila datang kerja ni..semangat nk pergi kerja tu ade,tapi bila sampai je depan pintu pagar,mata ni rase macam xboleh nk bukak pulak.nk memblogging pn xde mood..cter banyak tp ntahlah...wah..kebosanan ni dah ditahap maxima kot.nak mengadap Facebook..mmg mengadap,asyik kacau orang je...orang ph mula malas nk layan aku ni...waa...maaf ye kawan2 ku yang terganggu 2..aku cuma nk hilangkan bosan aku je..maaf banyak2.

xpelah..,nasib baik tinggal esok je kerja sebab jumaat dah cuti..wah best2...dapat cuti 3 hari...pe yang aku nk buat mase cuti ni ye...aduss...xde pogram pulak...ni nk kena calling2 member aku ni...xkn nk duduk rumah je kot...tu bukannye cuti kalau setakat nk duduk umah je...cuti ni adalah mase untuk merayap....hahah...barulah berisi mase cuti ni....nk kne plan awal2...klu x...klu xde pogram alamatnye cuti ni aku cuma membuta je lh...huhuuhu...makan tido.aktiviti yang membazir bagi aku..aku xnk buang mase cuti aku tu macam 2 aje..rugi2...rancangan perlu dicari untuk mengelakkan mase itu terbuang...klu korang ade idea bgtau ar...mnetau aku leh guna...

4 orang tolong komen:

mysara said...

mai cti 2 bulan duk umah g boring...

aken_surf said...

wah cuti 2 bulan...xsanggup aku nk cuti selama 2...lg busan...huhuhu

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

dating? ;p

aken_surf said...

x g dating pn...sbb xtau nk g mane..huhu

Post a Comment