v>

Saturday, May 15, 2010

putuskan atau teruskan

putus...betul ke ini yang terbaik...atau ade jalan yang lebih baik dari ni..aku dh tak mampu nk tahan semua ni...aku x tak pernah lagi nk wat bende2 ni...ni baru kali pertama...sebelum ni, semuanya diputuskan bukan aku yang memutuskan....sedih pun ade gak ni...tp aku masih dalam dilema dengan semua ni...kata2 putus telah aku luahkan...xkan aku nak tarik balik..urmm...sedih ni...ni lh kali pertama aku cakap nk putus...huuhu...semalam aku xlena tidur sebab memikirkan benda ni...susah gak ye nk wat pilihan ni...berikanlah pandangan..ape yg perlu aku buat...adakah aku perlu teruskan niat aku ni atau kekal bersama yang lama...aduss....bengang pulak aku rase bila pikir semua ni....knp dia datang kat aku...pastu aku kena lepaskan pulak...perlu ke aku lepaskan semua setalah ape aku berikan dan terima sejak aku dengan dia...nk mulakan yang baru??aku masih berfikir..sepe yg jadi pilihan hati aku ni...waaaa...sape yg nak temankan aku lepas ni...adakah masih dia di hati aku atau yang baru menjadi pilihan,,nk jmpe yang baru pn kena ambil masa yang lama...sebab sekarang aku tengah kering ni...macam mana nak cari dengan xde satu sen pun duit dalam poket ni...biarlah masa yang menentukan semuanya...buat ape aku beri tekanan kat diri aku...baik aku bersenang lenang...lama2 ok lah semua ni...betul x...hahaha...gelak2 yang mengembirakan akan memberikan keselesaan yang maksima untuk aku..lepas ni aku tak mahu fikir semua ni lagi...aku xkn fikir lagi sama ada aku nk tukar talian telefon aku ni lagi atau tak...aku pakai dulu sementara nak tunggu aku mampu nak beli simcard yang baru....hahaha

5 orang tolong komen:

haniey hannazaki said...

hope kamoo akn dpt jln pnyelesaian yg terbaik..

aken_surf said...

harap2 macam tu lah...wart mase sekarang malas nak fikir lagi

nurthurayya said...

istikarah...tgk talian mana yg kuar dlm mimpi...kikikiki~~

si pipi boolat said...

solat ishtikarah kene buat betol2...
x leh maen2... mase nk buat kene hati tuh betol2 kosong.. x de pon sape2 atau teringat2 kat sape2... dan jawapan nye bukan nye sekali buat blh dpt trus... mungkin mase yg lame... akhir kate, percaye pada Allah.. sesungguhnya, ape yg tlh dirancang oleh-Nya, adalah yang terbaik buat kite... jgn berhnti berdoa... Allah sgt sayang pada hamba2-Nya yg berdoa dan memohon kepada.. jgn lupe Usaha dan lpas tu Tawakal... insyaAllah, Allah itu maha penyayang...

:)

aken_surf said...

huhu..aku dh buat..tp aku cme nmpak line yg lame je...xde line yg baru...maknenye aku terpaksa teruskan..huhu

Post a Comment