v>

Tuesday, May 11, 2010

love my friends

today..my story is about my friends pe yg aku merepek ni..ni lh ayat kalau budak tak bersekolah kan...sebenarnye arini aku nak cter pasal kawan2 aku ckit...idea ni bermula aku bertemu kembali ngan kawan aku yang dh lame menghilang...susah betul nk cari dia...aku xkenal dia,dia pn tak kenal aku...member alam maya je lh ni...hehe...budak 2 bernama EMA budak ni yg sllu membongokkn aku..hampeh tul...tp aku suke bila borak2 on9 ngan dia ni..ntah..mungkin sebab dia kawan aku...hahaha..pastu dengan tidak sengaja aku telah merayap2kan diri ke rumah orang2 lain yg dh lama aku xjenguk(bukan xpergi langsung ye..heheh)..mula2 aku singgah rumah cik TIM tukang makeup yg sangat pandai ..cantik2...aku ske tgok pic yg dia post kn...cantik..suke2...pastu mulalah aku menerjah dunia2 yg aku sangka xwujud antaranya dunia katak....korang pernah pergi ke x...klu takpernah..korang bolehlah pergi ke tempat cik froggy hidup di dalam dunia katak2nye sangat menyeronokkan..hahaha... cubalah datang..pasti tak menyesal...kalau korang nk rasa hidup dialam jajahan majapahit..hahaha.. boleh ar pergi mengadap permaisuri capiqa yang hidup didalam istana yg indah2 yang telah dibina oleh cik areja .. aku gurau je...sebenarnye cik areja takde kaitan pun..cik areja ni seorang kontraktor...bukan traktor haha.betul ke??.hantam sajalah..baguskan seorang kontraktor wanita...jd xde lh di majoriti oleh org lelaki..ade persaingan..bagus2..aku xsokong lelaki atau perempuan..tp bagi aku,persaingan itu baik...betulkan.pastu aku g pulak rumah bakal pengantin,tapi xtau bila nk kawin ni...jemput aku ye nnti..ni lh bakal pengantin tu hairi & cik intan pasangan yang sedang hangat bercinta...semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...amin..jalan2 tersinggah pulak rumah cik adik ni ..mula2 kenal,dia ingat aku ni perempuan...huhuu...sedihnye..nk tanye ni...ade tak sesiape yang rase aku ni perempuan bgtau ye...aku ni lelaki tau...haha maaf ye cik fatin atas masalah yang berlaku.kawan sejati aku..violetless budak ni mmg selalu dalam hati aku..jangan fikir bukan2 ye. dia ni ar kawan dunia maya yg pernah aku jumpe sekali je sejak aku kenal dia..kawan2 yang lain tu aku lum jumpe lg..aku start kenal dia dari tagged,bawak ke blogger then friendster,YM and Facabook..aku sllu gak chat ngan dia klu nmpak dia on ar...dia ni nmpak cam baik...tp aku rase dia memang seorang budak yang baik...ntah aku rase sayang kat dia macam adik2 aku...sebenarnye aku ade adik sorang je...so adik je lah kan..haha..jangan sedey2 lagi ye adik...abang sentiasa menyokong adik dari seberang sini..hehe...korang semua memag kawan2 aku..love my friends alwys
salah satu orang yang aku sayang ieta.. sayang kamu kuat2 ye...semoga kte berbahagia selalu..mmuuaahh....

8 orang tolong komen:

Mysara Ab Rahman said...

berjalan2 je keje.....:p
jauh sggh menerjah....

intanurulfateha said...

.hahahhahaha
.ape lah u neh
.i tunggu u kawen dulu ;p

aken_surf said...

nk tggu kte ke??tp kte nk tggu orang lain dulu...same2 tunggu ye..hehehe

violetless said...

terharu ouh ada nama aku..nak nanges nih..bagi tisu...

thanks sebab ada time aku susah n senang..ada je ko nak tenangkan ati aku..sangat2 terharu tau weh...

aku ada dalam ati ko?lagi la aku terharu..ada la weh sampai bila2..hahah..kak ita..jangan marah..

aken_surf said...

haha...nk tisu ke??meh amik kt sini ye...mahu nye kat ita xmarah...dh merah telinga ni kene bebel...hahaha gurau je

Cik Areja said...

olosss..aken.. contraktor setakat mane lar Aja nie.. sekadar membantu ayah Aja sahaje.. hek3.. ape-ape pun thanks byk-byk kat aken.. huhu..nak buat mahligai intana bagai untuk aken dan beloved gf sila calling-calling aja lar yek. janji u all dah kawen laa... huhuhu... terbaik utk kamu! ;)

aken_surf said...

terbaik untuk areja gak.alah jgn malu2,mula2 mmg syarikat ayah..pastu jd gak syarikat areja kn.....smoga ape yg diusahakan akn berjaya

Biskoot said...

err, mula baca ingatkan pergi dari rumah ke rumah. pasal ada plak citer rumah katak. dgn musykilnya, misteri ni bjaya diselesaikan. rumah = blog. btulkan?

Post a Comment