v>

Tuesday, March 9, 2010

tolong jangan baca en3 ni

aku dh tahap xtahan dgn kebosanan yg aku alami sekarang ni....bosan ngankerja...bosan ngan awek aku( bkan bosanlh tp rindu)...argh...pe yg aku nk wt ni.....kepala aku dh mula berdenyut2...2 tandanye yg kepala aku dh mula xdpt berfikir dgn waras maknenye...aku akn bertukar menjadi super hero yg tiada tandingan...tp cuma di malaysia sbb negara lain byk sgt super hero....malaysia cuma de aku sorang jer...kuasa yg aku ade cume...MENGARUT....hahaha...pe yg aku wt ni....mungkin disebabkan cuaca aku jd cmni...tgo 2..slhkn cuaca plak...aku pnye hal...nk slhkan bnda lain...ni lh aku....nk slh kn benda lain jer...klu lh waktu2 ni aku kt plenet zuhal....aku ingat aku msti dh blasah alien2 yg ade kt sane utk hilangkan kebosanan aku ni...tp klu aku nk g planet zuhal...aku nk g naik pe ye???...mne de train nk g kt sane...aku sper hero,tp aku mne leh terbang...klu cm2 aku nk g tmpat lain ar...aku nk gmkn...hahaha....2 sllu org lupa..org lupa yg super hero pn perlumkn gak...tp aku de mslh plak...aku baru je melantak pg td..mkn nasi lemak..2 pn xabis...waa...pe yg aku nk wt ni...wak2 lunch ni..xde plak mahluk2 yg nk mntak tolong ...klu de pn monyet2 kt hutan blkg opis aku ni...xnk ar tlg monyet...kang xpasal2 aku kne cakar plak.....arghh...aku de satu keperluan dan org lain xtau pe yg super hero perlukan bende 2...keperluan 2 adalah TIDO...dgan tido je lh aku rase yg aku leh refresh balik kepala aku ni....hahaha....slmt tido kepada smua blogger....
p/s xelok tido mse tgh ari ni....
k ar, babai...nk tdo dulu...tlg abaikan jika korang xsuka en3 ni...sbb kpala hotak aku xleh nk stop...sbb 2 aku kne merepek jap kt sini...
sori.....

2 orang tolong komen:

Penjejak Awan said...

sorry bro... terbaca la plaks...

aken_surf said...

waa...dh ckp..jgn bace...huhuuhu

Post a Comment