v>

Wednesday, March 10, 2010

kesibukkan kerja+letih=puas(hahaha)

huh...ltih giler aku arini....xsmpt aku nk merepek2..hahaha....pg td bukan main senang lenang aku melepak sbb xde satu kje pn yg dtg kt aku...sehinggalah jam menunjukkan pukul 2.30 ptg....waktulh kerja yg aku tggu dari pg tadi smpi...aku igtkan kjap je leh siap...tp bila dh siap,tgk jam dh kul 5.00 pm....wah...aku telah memenuhi masa bekerjaku dgn kerja...tidak dengan mengadap facebook ataupn YM....hahaha....klu x,dua2 tu lah peneman aku klu aku xde kje...aku minta maaf kpada kwn2 ku yg menantikan aku utk membalas msg2 korang...aku btul2 sibuk tadi...senang hatiku ni...walaupn agak ltih sedikit sbb terpaksa berdiri berjam2...tp aku terasa satu kepuasan pulak...mungkin sbb skali skala kot...klu hari2 cmni...muak jugak...ayat2 org malas...esok xtau pe plak yg aku nk wat...sbb kje aku ni tggu arahan...nk cari kje sndri malas...hahaha...aku bkan nye malas...tp kje 2 yg malas nk dtg kt aku...so xleh ar nk salahkn aku xwt kje ye...hehehe...jam pn dh nk kul 5.30 pm..aku nk bersiap2 blik umah...harap2 xhujanlh...klu hujan pn xpe...tu kn satu nikmat...alhamdulillah...k kwn2...aku blik dulu...jmpe esok2 ye...daaa....

0 orang tolong komen:

Post a Comment