v>

Monday, March 15, 2010

tekala 13/2/2010 :(


siap je exam aritu dalam kul 12 tgh...pas2 aku bawak awek aku g mkn kt anje briani gam kat sek. 15 bangi...

awek aku mkn lauk ayam..aku plak amik lauk kambing...huu..kenyang giler perut aku..pas mkn...aku bawak awek aku g umah dia( rumah kt bangi lah)untuk g amik baju..sbb lpas ni nk g mandi kat sg tekala pulak..hehe...lpas zohor kteorang pn grak g sungai tekala..ramai giler org nk mandi arini...mungkin sbb cuti sekolah kot...
wah...letih aku mendaki bukit dengan bawak beg yg sangat berat ngan pakaian
ni lh tempatnye...agak sempit tp de takungan yg agak dalam kt bawah ni...dh letih mendaki...pe lg..mase untuk berendam pulak






dh puas berkubang...dh smpi mase utk balik...dlm kul 5 aku grak nk anta awek aku blik...sblum blik 2..singgah dulu kt kedai untuk mkn...maklumlh...dh puas berendam,perut pn kecutlh...lapar...(asyik mkn je kn )
pesal degmbr aku je..xde plak gmbr awek aku kt kedai ni...hehe..lpas siap mkn, maka dh smpilh mase aku untuk g anta awek aku blik umah kawan dia utk kemas kain baju...waa...waktu ni rase cm malas je nk bagi dia blik kmpung smula...huhuhu...

lepas solat maghrib...smpilh mase aku untuk menghantar awek aku kt stesen bas...waa...sedinye...




waaa...awek aku dh blik kg semula...bas dia grak dlm kul 9 mlm...skrg tinggallh aku sendirian kt sini...huhuhu...aku xpuas lg nk lepak ngan awek aku...huhuhuu

2 orang tolong komen:

Are'Ja_(",) said...

incik aken, cepat lar kawen... hehe... baru lar puas2san leh dok ngna awek tu nanti...
yg baik tu eloklah dipercepatkan... takot ade yg sambar nanti..hek2..
ok have a nice day yek :)

aken_surf said...

bkan xnk cprt...klu leh arini nk gak...hahaha..tggu ye..klu nk kawin nnti...aku post kt blog...smua leh dtg

Post a Comment