v>

Wednesday, March 17, 2010

ceramah kt HQ

waa...peningnye kepala aku...sehari suntuk dalam dewan kuliah...mendengar repekkan fesi yg aku rase kate2 dia tembus telinga aku...langsung xmelekat dalam kepala aku...arini pagi2 buta aku dh bangun...takut lewat sampai opis...klu lewat aku kne g sendiri...arini de seminar pasal rasuah & integriti...aku g pn sbb nk kn sijil je...hahahaa..awl giler aku smpi opis...kul 7.45 am...sedangkan nk grak g seminar 2 kul 8.30 am...smpi sane perut aku keroncong giler...sllu time camni lh aku g sarapan...arini...meringkuk dalam dewan...huhuhu...tragisnye...dengan perut yg kebulur aku duduk dengar org membebel...mne nk masuknye...kul 10 am..mkn...waa....bihun tawar...xkena ngan selera aku...waa...nk xnk,kne ar mkn...dh lapar sangat ni...pas 2 msuk kelas balik...time ni segar ar sikit...tp..xmasuk gak...melopong jer...huhuuu...lambatnye nk kul 4.30 pm...dlm jadual abis 4.30...kul 12.30 mkn tgh ari plak...lauk ikan ngan sayur...leh tahan ar tp xpedas...huhu...kul 2.30 pm msuk klas smula,...time ni..mmg aku dh xleh nk tahan mate aku langsung...org gelak,aku gelak...tp pe yg digelakkan akupn xtau...mamai giler...busan...huhuhuabis lmbt plak 2...4.45 pm baru abis...huhu...nasiblah de sijil...klu x,xnk aku g...ddk opis wt kje lagi baik

0 orang tolong komen:

Post a Comment