v>

Saturday, March 13, 2010

semoga berjaya

waa...masih lagi dalam mood berbunga2...malam td..awek aku smpi dlm kul 10 pm..lme gila aku tercanguk kt opis tggu dia...jalam jem kat KL...lpas amik dia..aku trus g mkn...dia lapar,akupn lapar giler...lps 2,aku trus g anta dia kt rumah kwn dia...sbb esok dia de exam..so kne lh rehat cukup2...ridu giler kt dia...berair mata aku bila nmpk dia turun bas...rindu...ari ni awek aku pergi exam untuk DPLI...arini pg2 buta aku dh bngun...kul 6.00 am...sllu lps solat subuh,aku tido balik...arini x...sbb aku btul2 bersemangat hari ni...lpas solat aku melangok dlu kt luar umah...amik udara yg segar...jarang berlaku cmni...kul 6.45 am..aku dh mula untuk bersiap...kul 7.30 am aku dh kuar rumah untuk amik aweka aku...mlm tadi awek aku tido rumah kawan dia kat teras jernang...lpas aku amik awek aku,aku bawak dia g sarapan kt ngan skolah 2..xdekat lh agak2 dlm 1 KM ( sbnrnye skolah 2 aku x g cari lg..main agak2 jer )menu aku pg ni...rotelur ngan teh ais ( dh lme xminum ais pagi2 )..awek aku plak...roti kosong ngan nescafe panas...makan ngan borak2 jam dh kul 8.30...tibalah mase untuk aku anta awek aku g sekolah 2...sbb exam start kul 9
ni pic mase nk grak g skolah 2...

lpas mkn trus je gerak...punye lh konfiden aku g skolah 2...sekali tgok salah sekolah pulak...waa...camne ni...aku nk 2 sek.keb jalan 4...yg ni sek.men.keb jalan 4...waa...matilh aku klu xjmpe sekolah 2...dengan mengikut naluri hatiku...akhirja jmpe gak sekolah 2...rupanye sekolah 2 xjauh dari sekolah menengah td...cuak jugak aku...risau xjumpe sekolah jer...Alhamdulillah...smuanye ok...awek aku pn smpi sblum mase yg ditetapkan

ni ar skolah dia...aku cbe dh zoom..tp nme skolah dia xnampak gak...maklumlh...kamera hp jer... sek.keb.Jalan 4, bangi

urmm...exam dalm 2 jam 30 minit...banyak mase lg...so xde bende nk wt lg...aku g opislh...sbb opis aku dekat je dari situ..barulah dapat aku nk mengomel...hahaha...gud luck sayang...lpas abis exam ni...klu xhujan...aku ngan awek aku nk g sungai tekala...waa...nk mandi manda pulak...korang smua doakan awek aku berjaya ye...sayang kat korang...

2 orang tolong komen:

I n n z said...

bwk awek nek 125 ??
waaahhhh

aken_surf said...

hehe...yupp...g tukar jd mat rempit ngan minah rempit..kwahhaha

Post a Comment