v>

Friday, March 12, 2010

harini hatiku berbunga

(pic lame awek aku..aku ske pic ni...maaf ye sbb xde pic baru sbb kamera aku dh kondem)

(dalam keadaan tersengeh2)..hehe...arini hatiku gembira sekali sebab awek aku nk dtg cni sebab esok dia ade exam DPLI kat bangi...waa...gmbiranye..pg td kull 11 dia bertolak dari machang kelantan..mungkin dlm kul 8 pm keatas sampailh kt sini...2 pn klu jalan xjem...exam DPLI esok kul 9.00 am...mlm ni leh ar kuar mkn ngan awek aku...dl lame xmakan same2...waa..rindunye saat2 mcm ni...tp smua 2 xlama sbb malam sabtu tu dia dh kne bertolak blik kampung semula....cme mlm ni dengan tgh ari esok je lh mase aku untuk awek aku...waaa...pendeknye mase...knp x seminggu atau dua minggu dia kt sini...xpe...mase2 yg ade di,aku xkn aku bazirkan...esok pagi2 buta lg aku bangun...leh sarapan sme2 sblum g exam...lps exam aku nk bawak awek aku g mane ye...duit pn tgh kering ni...xtau nk korek kt mane...mgkin g mandi2 kot...antara laut atau jeram...mane best ye...skrg n cuaca agak panas..rasenye xsesuai kot nk g laut...sbb panas sgt...kang hitam plak kulit awek aku 2...hahaha....g mandi air terjun je lh...dekat pn dekat...save budget...haha...xsabar nk tggu dia smpi...rndu sgt nih....waa...aku didalam mood jiwang...

4 orang tolong komen:

Anonymous said...

waa...rindu sgt lh 2...

Ellie Great said...

Very nice!

Siti Fatimah Nabihah said...

ewah2.. jiwang nya dier.. hehe^^

aken_surf said...

alah..xselalu pn jiwang...jiwang kerana rindu...huhuhu

Post a Comment