v>

Thursday, March 11, 2010

kerja + jalan2 = nasi ayam

kehebatan mengular aku teserlah arini...bukan mengular sesaje 2 tau...ni kira mengular + kerja...hahaha...leh kan kira cm2...pg td jam kul 7.50 aku dh smpi opis...awal gila rasenye aku smpi sbb aku msuk kje kul 8.30...sbnrnye aku mmg liat ckit nk bngun pg..tp pg td..aku terima arahan untuk smpi awal.klu x, aku akan ditinggalkan untuk pergi sarapan pg...waa...kejam kn...hahaha...jam 8.15 am aku ngan member aku dh grak utk anta pegawai2 aku ke HQ sbb ade hari bersama pelanggan ( bkan aku yg anta pn..aku menyibuk je nk ikut)...lpas g anta 2, aku g sarapan plak...agak lewat ar aku g sarapan arini..prut pn mencucuk2 kelaparan...dlm kul 10 baru grak nk blik opis...dlm perjalanan nk blik 2 aku trima satu call dari opis,nk kne g amik surat kt HQ plak...dh nk kne pusing blik...so pusinglah blik...smpi g HQ trus g jmpe org yg patut aku jmpe...tunggu punya tggu dia xsmpi2...rpenye dia kt tmpt majlis tersebut...turunlh aku g jmpe org 2...dh jmpe beliau, surat yg ptut aku amik 2 xde...sruh esok plak dtg...xpelh...janji aku dh dtg...so melepaklah aku kt tmpt pameran 2..time nk blik 2...dapatlah aku sebungkus nasi ayam utk aku mkn tgh arini..hehe save bajek...waa...sedapnye..lapar plak prut aku ni..hehehe...lps amik nasi..aku pn trus blik opis..smpi opis dh kul 1...elok sangat lh 2..leh ar aku trus mkn nsi ayam ni...sblum mkn..aku merepek dulu kt cni...dan skrg aku nk mkn..k..slmt mkn tgh ari smua...

0 orang tolong komen:

Post a Comment