v>

Wednesday, March 31, 2010

exident

wahhh..baru je de mase nk merepek ni...huhuu...smlm best giler membuta...xsedar pe smpikn subuh pn terlajak....huhuhu...pg td aku bgun pn sbb de ke kecohanberlaku....pebende ar yg bising pepagi buta ni...xtau ke yg aku ni msuk kje kul 8.30 am...bg ar aku can menghayati tidur2 ku ini....hahha..aku pn kuar bilik...tgok pe yg berlaku...smpi luar umah...org bising2 ckp de exident kt luar...urmm...pe2 je lh pg2 buta ni...ni mesti kes xcukup tido....hehe...aku pn g ar tercongok ka tmpt exident 2...tgok dari jauh je lh...mls nk dtg dkt...bkan tkut tau...cume malas nk buang mase...huhuhu...xcident berlaku antara kereta Proton BLM ngan bas skolah...sungguh gagah kerete 2 sbb brani nk langgar bas kn...nsib baik ar dia langgar kt bahagian yg lmbut ( kawasan tmpt letak beg)...klu x...mesti dah jadi cam ikan sardin dlm tin...aku rse xde yg teruk kot...klu truk pn driver krete 2 je ar...yg penumpang bas 2 mungkin bersorak sbb xpayah g skolah...hahaha...pe2 je lh aku merepek ni...urmm....aku rase mungkin sbb krete 2 x smpt brek...bawak laju sgt lh 2...sbb bas2 tiap2 pagi lalu kt kawasan umah aku...ye lh nk amik bdak skolah...urmm...xtaulh nk salahkn sape.biarlh pihak berwajib yg menentukan...ni pasal pihak berwajib ni...lambat dtglh pulak....xpasal2 jaln jem...nsib baik ar de lorong kecik kt situ...klu x...xpasal2 nk kne ikut jalan jauh...kn dh menyusahkan...aku rase kemalangan 2 berlaku dalam kul 6.30 am lh...aku nk g kje,dalam kul 8...dua2 kenderaan 2 still lg kt tengah jalan...tggu polis amik gmbr...urmm....klu hari2 jem macam ni...alamatnye kne buang kje ar sbb datang lmbt...huhuu...aku nasihatkan kt korang ar supaya bawak kenderaan 2 elok2...tp...klu kte bawak elok..org lain bawak cam setan...camne...mangsanye kita gak...urmm...pk2 ar sndri ye...aku pn malas nk pk...bg aku smua 2 takdir...ade hikmah disebalik semua 2...rasenye dh panjang sangat aku mengarut ni...k ar bai...jmpe lg klu de bende yg aku nk merepek ...hahaha....

2 orang tolong komen:

Keturunan Haji Ali said...

perihatinnya kau heheeh... abih 2 kau x tolong ka... BLM kuat x hahahaha

aken_surf said...

mau x aku xtolong...tolog...tlg tgok je ar...hahah...agak kuat ar...sbb bas 2 yg tersenget

Post a Comment