v>

Tuesday, March 30, 2010

busan giler

urmm....bosannye aku minggu ni...xde geng...smua org cbuk....sian kt kwn aku sorg ni...pg td dia msg aku...wife dia xsihat...baiknye dia kn...huhuu....smoga wife cpt smbuh...dh smbuh nnti leh ar lpak ngan aku pulak...aku dh busan ni...waaaa....dh 2 hari aku xkuar sarapan....arini kuar pn dh kul 10 am...dh lwt sgt nk sarapan...nsib baik ar de org yg sudi temankan aku mkn....klu x...aku lunch trus je ar...TQ zatil ye sbb sudi teman ngan blanje aku mkn...hehehe....smoga murah rezeki...nnti leh ar blanje aku lg...hahahah...awek aku de kt bangi ni...aku rse tgh ari ni nk g lunch ngan dia ar....ddk kt opis ni pn bkan de sesape...busan gak....nk mkn pe ye tgh ari ni??...xde idea plak...ikut slera awek aku je ar...sbb aku pn xrse cm lapar sgt...awek aku still xde kje lg...cmne ni...runsing aku pk nk cari mne kje utk awek aku ni...urmm....mungkin mggu dpt aku cti lg kot..mungkin ar...sbb aku nk runner cri kje utk awek aku ni...xkn nk biar ddk umah je...kang xpasal2 kne blik kampung smuala...xnk aku berpisah lg...urmm...kje..kje..kje...lalalala...hari2 kerja...lalalala..hari2 kerja...kerja....kerja....

2 orang tolong komen:

Are'Ja_(",) said...

klu tak nak berpisah..kawen lar incik aken..jgn lupe jemput saya.. hek3... kahwen adalah jalan terbaik dan diberkati...takde lah kamu nak berpisah2...huhu

aken_surf said...

Are'Ja_(",) : bkan xnk cpt2...tp awek aku still xkje lg...ayah dia sruh tggu dia kje dulu...huhhuhu

Post a Comment