v>

Thursday, April 1, 2010

dh 25 rupenye

arini 1 haribulan 4 2010..bersamaan 25 tahun umur awek aku...ye yeh..arini besday awek aku...wei...sonok wei...mcm besday aku lh pulak...hehehe..pe yg aku nk wt ari ni ye....urmm...xtau lh pulak hahaha...ni kisah semalam sebelum detik 12 tgh malam....semalam 31 haribulan 3 2010...aku wt perangai moody je ngan awek aku...hahaha...kasi dia bengang...dia majuk pn aku wt xtau je...mcm aku abaikan dia ar...layan pn nk xnk jer....smpilh ke malam....dalam kul 9 mlm aku call awek aku...cakap aku nk tido..ngantuk...dia ckp nk call aku nnti...aku cakap xpayah...sbb aku xnk diganggu...aku tau dia nk call 2 sbb pe...sbb lpas kul 12 mlm...maxis kn dpt free bagi yg menyambut hari jadi...aku wt xlayan je...aku xtau ar pe yg awek aku fikir kn...aku rse msti sepanjang hari dia mrh kt aku...huhuhuh....aku nk tggu kul 12 mlm tu mcm nk giler...pening kpala ku...nk tgok tv...xde cter best...dlm kul 11 mlm 2 aku dh mula rase mengantuk...wah...xleh jadi ni...aku kne bertahan...aku g buat air..minum sambil merokok menantikan detik kul 12 mlm...akhirnye...berjaya juga aku bertahan...kul 12.01 minit mlm...aku trus call awek aku sambil mengucapkan slmt hari lahir...time aku call 2 awek aku dh tdo...dengan suara serak2 basah dek air liur,aku berbual ngan awek aku...haha...aku lh org kedua wish besday kt awek aku...sbb yg pertama tu datang dari maxis...huhuu...knp asyik bukan aku je yg pertama...waaa......

2 orang tolong komen:

Unknown said...

eheheh!! selamat ulang tahun utk awek mu, hehe :)

aken_surf said...

tq...nnti sy sampaikn ye...

Post a Comment