v>

Friday, February 12, 2010

plan cuti tahun baru cina

hai kawan2 smua....dh lme aku xmenjelajah ke dunia blogger ni...pe khabar korang smua...harap2 sihatlh ye...dari mggu lps aku agak sibuk sedikit...bukan sibuk pe lh...sibuk menggodek2 internet...nk cari kje lh....tp bkan utk aku...utk awek aku yg dikasihi 2 lh.....cian dia....sejak abis kontrak hujung blan 1 aritu...msih lg xdpt2 kje....de lh 2,3 interviu yg dia dh pegi,tp msih lg xde jawapan...mungkin sbb dkt nk cti raye cina ni kot.sbb 2 dia xamik org..mgkin lpas rye ni de lh rezeki awek aku..urmm...ntahlh....moga2 masin mlut aku ni...hehehe...sebenarnye...skrg ni aku tgh ke nervesan tahap gaban ni....sabtu ni aku dh nk g umah awek aku kt kelantan...nk jmpe fmly awek aku plak....aritu turn awek aku jmpe fmly aku...skrg aku plak...huhuhu....tkut beb...tkut kne reject plak....aku g sorg2 jer....xde pn org nk tman aku...sbnrnye aku g nipn de maksud...bukan kosong jer....aku g sana ni, kira merisik secara xrasmi lh...takutnyee.aku xde lg pengalaman wt smua ni...dulu de lh...tp dh pnah jmpe.yg ni kes lain..korang doaknlh smuanye berjalan dengan lancar ye....hehehe...k lh...aku nk smbung wt kje ni...de mse nnti...aku merepek lg kt cni....korang doaknlh awek aku dpt kje cpt ye...hehehe..lg 1....bg sesape yg menyambut tahun baru cina...diucapkan selamat tahun baru....semoga mendapat ang paw yg banyak....klu dpt banyak 2...hulur2 lh kt aku ni ye...heheh...acah her...klu btul korang nk bg...aku trima dgt hati yg gmbira...k..bai...

2 orang tolong komen:

ali setan said...

Mudah-mudahan dapat ler 2... bila nk merisik/bertunang secara rasminyeee.. hahaha.

aken_surf said...

dh tnye ar ngan ayah dia...tggu ita kerja dlu...pas 2 trus je kawin...xpyh nk tunang2...ayah dia ckp mcm 2 lh

Post a Comment