v>

Monday, February 22, 2010

aku rindu...

aku kne tgl lg...kli ni xtaulh brape lme plak....awek aku dh blik kg meninggalkn aku..sabtu mlm aritu dia balik..waaaa......sllu bila dia ade,leh gak aku grau2 gan dia...tgok prangai dia yg cm bdak2 tu.kjap2 mrajuk..bila xde ni rse sunyi plak...xtau nk gduh ngan spe...huhuhuh.....hari2 cme leh dgr suara je....orgnye xnmpk...huhuhu....harap2 cepatlh awek aku dpt kje kt selangor ni...klu x,terpakselh berjauhan utk jangka masa yg lme...waaa....xnk mcm 2...spe nk tman aku nnti...sllu time2 ctu leh kuar jln2...skrg ni....aku nk wt ape time cti...waa...aku rndu dia...kt bawah ni gmbr2 yg aku amik mse aku g umah dia,masa cti raye cina aritu.xsmpt nk update..sori ye kengkawan...best gak ddk sne...redup jer....ahli kluarga dia pn xsombong...aku xtrase terpinggir mase kt sane...bila lh aku dpt g sne lg ye...ttg misi aku 2...masih tiada jawapan sbb awek aku xdpt kje...so kne pending dlu...
13.02.2010 sabtu
harini bersamaan setahun perkenalan aku ngan awek aku...rse cm skjp je...tau2 dh setahun...hehehehe

ni mse nk bertolak g kelantan...bas grak kul 8.30 mlm,yg tudung ptih 2 adik awek aku...fateha nmenye...baru lps spm...

manusia ni mmg xlari klu nk wt jahat...benda yg dilarang 2 lh yg suka nk buat...tgk lh gmbr kt atas ni...urmm..xtaulh

14.02.2010 ahad

ni aktiviti mase hari ahad...g mandi air terjun kt lata hujan...kira dekat je lh dg umah awek aku dlm stgh jam kot....g sane ngan krete abang ipar dia...nk bawak tetamu jln2...heheh

kt atas ni gmbar adik awek aku...yg bju putih 2 adila,lg sorang 2 ain,sbnrye de lg 2 org adi awek aku sorng llki,sorang pompuan...tp xde pic dia...maaf ye..
tgklh awek aku ni...bkan main suka berendam dlm air...siap pose2...hehehe

lps mndi air terjun...kteorg pn blik...dlm perjalanan blik 2...kteorg singgah petik pucuk paku...bestnye,,sbb aku xpnah g ptik pucuk paku ni.klu nk beli jer..merasa gak aku hdup cara org kg..seronok sgt

15.02.2010 isnin

fmly awek aku bwk aku jgn2 g pantai plak....g pantai cahaya bulan....klu dulu pantai cinta berahi....dasyat nme pantai 2 kn....hahahha

ni lh pantainye...ombak dia kuat....xpnh aku rse ombak kuat mcm2...sbb allu aku g PD je..ombak xdelh kuat sgt..llki yg baju putih 2 pakcik awek aku...aku pnggil pak su...hehehe....dia ok...sekepala ar ngan aku...kt sne aku sllu lpak ngan dia ar sbb dia rjin berborak...hehehe

ni lh budak kecik yg ketakutan akibat ombak yg besar...

smpt ;lg aku untuk mengambil gmbr bersame awek aku ni....kecik je mate sbb silau...hehehe

ni lh slh satu aktiviti aku kt sane...bermain dgn budak kecik ni....ni bukan adik awek aku...tp anak buah dia...merangkap anak kpd kakak awek aku...nme si kecil ni haziq

ni lh bapak awek aku....maaflh sbb xde pic sbb xbarani nk mntak izin amik gmbr ayah awek aku....bdak kcik ni manje ngan atuk dia...pe2 je msti nme atuk dia yg naik....cucu atuk lh katekn...hehehe

ni mse nk blik KL....2 lh mk awek aku...mak dia baik sangat...ramah....sbb 2 aku xrse janggal sgt ddk umah awek aku ni...

wajah2 kebosanan menanti bas...mne xnya...tguu dari kul 9 am,sbb tiket kul 9.30 am...bas plak kul 11 am baru smpi...huhuhutp bdak kcik ni still maintain ngan air kotaknye...bdak ni lh penghibur semasa menunng bas...mne xnye..kjap2 nk ke tandas...pas 2 amik gmbr org..ntah sesape ntah...

mcm ni lh keadaan jln sepanjang nk blik KL...nsib baik x jem truk....tp ltih gak lh aku ddk dlm bas 2...huhuhu...

bila lh g aku dpt bercerita ttg awek aku ni....semoga cptlh dia dpt kje...aminn...

0 orang tolong komen:

Post a Comment