v>

Monday, February 1, 2010

perpisahan mmg kejam

dah hampir setahun bersama ngan dia...lg 13 hari jer genaplah setahun...dh dh..kne berpisah plak...huhuhu...sdih jer rse hati ni...sllu dpt gak berkepit time2 kje ni...skrg single je lh...huhuh...sdihnye rse hati ni bila pikirkn pe yg berlaku...ingatkn leh than lme lg..tup2..terpakse berpisah plak...arghh.....busannye aku sorang2pe yg aku nk wt ni...aku buntu...bila dia ade..leh gak gaduh2 manje...ni dh xde...nk gaduh ngan spe plak....sayang....rindu nih....dunia ni...mcm2 bleh berlaku kn...pe yg dirancang xsemestinya menjadi...huuu...knp smua ni terjadi disaat aku memerlukan dia......eh!!! kjap2...korang jgn pk yg bkan2 ye...sbnarnye aku mmg berpisah ngan awek aku...tp time kje lh sbb kontrak dia kt opis aku ni dh ditamat kn pada 28 januari aritu...so minggu ni mulalah aku kerja keseoranga tanpa ditemani awek aku yg aku sayangi...aku kesunyian...bilalh awek aku nk dpt kje ni eh...harap2 de lh rezeki dia utk tahun ni sbb klu dia xde kje...pe yg aku rancang xdptlh nk dilaksanakn...semoga 2010 adlh tahun yg bahagia untuk kteorg berdua...aminn...

2 orang tolong komen:

ali setan said...

Salam sahabat... jgn ler mcm 2 berpisah bkn jauh pn dekat je, x smpai 5 minit dh sampai umah dia hahaha... sabar yeee sahabat esk kita pe makan kwakahkah

Nur Fatihah said...

yer la adik pian... sabo la...dengo org lama ckp tue (ali setang!!!!)
kadang² nk xnk kena telan jugak...
itulah lumrah dunia...
esok sarapan tunggu aku... biar aku ramas sikik mogeng mung...wakakaka

Post a Comment