v>

Friday, August 21, 2009

makan malam

ni ade citer terbaru dari aku...xde ar best sgt tp pnting sgt kt aku....smlm aku ngan fmly aku mkn kt luar....klu stakt mkn ngan fmly aku 2 aku xrse ar cm pntng sgt...tp mlm td,awek aku pn ade...sbnrnye mlm tadi mk aku sndri yg ajak awek aku mkn mlm kt luar...ni kre sempena nk sambut ramadhan ar ni...ni kali kedua awek aku g jmpe fmly aku...yg pertama aritu,jmpe kt umah jer...2 pn atas permintaan mak aku....mak aku ni beria2 sgt nk tgok bakal menantu dia...hehhe...aku ni lh...xtau lg bila nk g umah mak ayah awek aku...huhuhu....smlm kteorg mkn kat sek 1 bandar baru bangi...area pasar malam...2 pn klu korang tau ar ( bagi yg ddk bangi 2 tau lh )...sbnrnye mak ayah aku dh tggu lame kt kdai 2...ye ar..awek aku lambat...bukan disengajakn...awek akui kn baru balik dari sabah...janji lps isyak...so mak aku grak dulu ar g kdai 2...aku g amik awek aku kt umah...kt kul 9.30 baru kteorg smpi kdai...nsib baik ar mk aku xberkisah...sayang kt bakal menantu...kang mrh2,tkut menantu lari lh plak...hahahha..
kt bawah ni adlh antara gmbr2 yg aku amik mlm tadi...



ni ar fmly aku...gmbr aku xde ar sbb aku yg amik gmbr hehehe...
ni gmbr mak aku ngan bakal menantu dia...aminn
yg baju putih 2 bapak aku & yg besar 2 adik aku....cmne eh adik aku leh bsar dari aku??mmg 2 menjadi persoalan dari dlu lg...org igt yg aku ni adik...aku abang ar..
ni wajah awek aku yg malu2....hahaha...nnti turn aku pn cmni gak...hahhaaha...

lps mkn mlm siap dlm kul 11 ar...fmly aku pn balik...aku plak nk anta awek aku g klinik...dia dh start rase xsdp bdan...takut gak aku klu dia demam...skrg ni dh lh musim H1N1..bahaya 2...
aku pn g ar bawak awek aku g klinik zalfaf kt sek 4 tambahan...

awek aku yg setia menunggu giliran


no skrg 215


no awk aku plak 219...xsmpi stgh jam, smpi lh giliran awek aku g jmpe doktor
slps chek 2...doktor ckp yg awek aku bebas H1N1...cuma mcm nk demam jer...pas 2 g amik ubat...dapat ar ubat selsema,batuk ngan ubat demam...pas2 aku trus g anta awek aku balik sbb dh lewat sgt...harap2..demam awk aku ni cepat sembuh...kesian gak demam wak2 blan2 puase ni...harap2 dia cpt sembuh..aminn

6 orang tolong komen:

mystearica said...

waa...sweetnye... huhu~

yashaifulyayah said...

aminnnnnn

Nur Fatihah said...

wow...post kali ni gempak la bro...
Amin

triple x malaya said...

wahh...gempak tu...bawak aweq makan ngan family..semoge bahagia selalu..

salam bloger n salam ramadhan dari aku..insan biase..

violetless said...

aku arini bbuka puasa d umah mak bapak pakwe aku...malu nk mmpos...aku asik belek surat kabo ja..hahah

najwa hazirah halmi said...

arituh tnmpak bro ngn ur awek kat psr mlm bangi..
pergh..pes tyme nmpak kwn2 blogger scare live..
ahaha..

Post a Comment