v>

Tuesday, September 1, 2009

berbuka kt rumah aku

blan pose ni kurang sikit ar citer2 yg aku nk coretkn kt cni...kang bosan plak korang...asyik2 citer bkak pose jew..hehehe...ni pn klu ikutkn awek aku xbg aku wt citer ni...tp...aku yg taip..so ikut ske aku lh kn...hahaha..hari ahad aritu...aku dh plan nk masak sndri kt umah...so aku dh cakap ngan mak aku xpayah nk masak aritu...aku ngan awek aku jer yg masak...aku masak begedil ngan ayan greng kicap...awek aku plak msak sup kaki ayam...hehehe...dlm kul 2 aku ngan awek aku g pasar raya utk bli bahan2 yg diperlukn pas bli barang aku trus bawak awek aku g umah aku...sbnrnye aku dh bgtau awek aku pasal ni...mle2 dia xnk..pas2 aku pujuk2..last2 skali dia ckp ok...alah..mak/bapak mentua nk rase masakkn menantu..bleh je kn...hehehe
ni awek aku tgh kupas kentang utk sup ngan wat begedil aku...
ni aktiviti menggentel begedil menjadi bulat..aktiviti gotong royong...bapak aku releks jer...alasan nk g kdai...
tgok ar awek aku ni...sungguh tekun skali beliau menggentel begedil tu...hahaha..jgn smpai meleleh air liur 2 sdah lh...hehe
awek aku jge smpi dua kuali...satu greng ayam...satu greng begedil...hebat kn...ye lh..dh tuan pnye kuali cbuk amik gmbr jer...hehehe
ni lh mase2 yg dinantikan...waktu kluarga aku merasa masakkn bakal ahli kluarga yg baru,,...hahaha...alhamdulillah..xde complain pn...pndai awek aku masak..hehehe
tgoklh awek aku ni..dh lh pandai masak...rajin plak 2...jgn kt umah mentua je rajin,,,kt umah pn kne rajin gak..ingat 2
maaf ye sayang...sbb entri ni terpakse di post...
sayang mmg pandai masak
jgn mrh tau....

5 orang tolong komen:

nenek™ said...

romantis =).. kn sweet kalo pkwe aku spoting gk..tsk2..

cathenclox said...

well..org klantan mmg rajin masak dan mmg rajin baut keje2 dapo.. hihik~

miss izan said...

haish...
aku nak kene blaja masak gak ni.
kang bakal mak metua aku komplen naya je ;P

Nur Fatihah said...

erm... aku pn kena blajar masak ni...asyik makan lauk tunjuk je... =)

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

wa nak ajak lu bergelak ketawe kat blog gua..

Post a Comment