v>

Friday, June 26, 2009

kne tag lg

ni aku dpt tag yg same dari fifi ngan ami
klu dh dpt 2 pham2 lh...kne lh jwb kn...hehehe...
thanks atas tag yg korang berikn...





1 apakah hubungan awk dengan dia
( sesiapa pn bleh )

kekasih hati sy utk kini & selamanya


2. 5 impression terhadap dia.
mmg manje
syg kt aku
ske kuar jln2
xcerewet
pandai amik hati aku


3- perkara paling memorable yang dia lakukan kat awak.
sntiase ade kt sisi sy jika sy ade mslh & byk lg ar...ssh nk diluahkn

4- perkara paling memorable yang dia katakan kat awak.
angah btul2 sayang dkat along...angah syg along sorang jer


5- kalau dia kekasih awak...awak akan.
sy akn menyayangi dia seumur hdup sy

6- kalau dia jadi musuh awak...awak akan..
melarikn diri dari dia,xsanggup nk wt dia sbgi musuh

7- kalau dia kekasih awak...awak akan..
dh jwb ar td...sy akn syg dia ar...hehehe...sbb sy btul2 sayang kt dia

8- kalau dia jadi musuh awak,mungkin kerana..
sy xkenal dia

9- overall impression ttg dia
pandai menyorokkn mslh dri aku & smua org

10- the most desireable thing to do to her/him?
meneruskn hdup ini dgn gembira bersama2

11- apa yg awak rasa ttg pandangan orang terhadap awak?
blagak coz aku ni brat mulut...tp aku sllu snyum kt org tau..aku rse,org xske kt aku

12- the character of yourself?
berat mulut & kuat merepek( ngan org yg knl aku )

13- on contrary, the character you hate about yourself ?
berat mulut...ssh sgt nk knl ngan org

14- the most ideal person u want to be with...
rozita binti che rosmi

15- for people who like you,tell something to them.
bleh kte berkenalan...


16- 10 people you tag!
kpd bloggers yg rajin
nk pilih2 ni bkn malas takut org 2 pn dh dpt tag yg same...
so spe2 nk,amiklh ye

2 orang tolong komen:

.:fifi:. said...

wakakaka bgus2 coz wat tag..
hiihihi

aken_surf said...

hehehe...biase lh...utk kwn2 kn

Post a Comment