v>

Friday, June 26, 2009

g mkn


smlm aku dpt gaji...hehehe sronoknye time dpt 2...tp 10 mnit kmudian aku jd sdih...sbb stelah ditolak tmbah tgl ckit je balance aku...xckup nk wt blanje smpi gaji blan dpn....huhuhu...ptg 2 lps blik kje aku trus amik awek aku kt umah dia...tp xterpikir lg nk g mne...lps amik awek aku baru pk nk g mne...sbetulnye aku nk g mkn..sbb tgh ari aku xmkn lg...lapar giler...tp xtau nk mkn kt mne..huhuh...skali terlintas dlm fikiran aku...aku nk g kajang...dh lme x g kajang...cari kdai mkn kt sne je ar...smpi je kajang...jln2 kt dlm plaza metro dulu...amik mood sejuk..pas2 baru pk nk mkn pe..awek aku ckp dia nk mkn Mc'D...so kteorng jln kaki g sne...sje je jln kaki..leh pimpin tangan..romantik gitu...hahaha...mesti org pk aku ni mengade2 kn...sbb diaorg jeles lh 2...hahaha

ni lh makan kteorng..aku order ayam goreng spicy set large ngan nugget 6 ktul..awek aku plak order double cheese set medium...lapar giler aku time 2...mkn xhingat dunia...hehehe

tgok mke awek aku ni...kiut kn...hahahaha...sbnarnye aku nmpk plik jer..aku rse ble aku mkn pn msti org kate aku ni plik kn...ble mkn ni ssh nk bajek wajah mcm mne yg kte akn buat...last2 jd mke plik je lh..hehehe...sori ye syg..wajah mu jd bahan ujikaji...
tp... i still loving u sayang

4 orang tolong komen:

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.uwaa jelessss
.die dpt datink hari2 :(

miss izan said...

jeles ohhh

nak kene cari pakwe gak nieh ;)

cathenclox said...

hahaha sian awek ko.,. i wonder muka ko jadi pelik cane nnt..cube le amik gmbo ko ngah makan..seme org nk tgk nih..hahah

Cik Rara said...

pndai dia crik timing nak romntik2 kan? hehe :)

Post a Comment