v>

Monday, June 29, 2009

ape yg aku buat



arini aku agak sibuk ar...nk mengadap pc pn xde mase..pe bende yg aku buat arini eh...

aku g jalan2...aku bukan mengular eh...aku kuar atas urusan kerja...mula2 aku kne g pejabat daerah utuk amik gambar perdana menteri yg baru...utk tukar gambar menteri yg lame...pas2 aku g HQ kt putrajaya...ni g amik srat plak...pas2 trus blik opis...smpi opis dh kul 1.30 pm so aku pn....



amik mase rehat yg ade utk tido...aku betul2 xlarat ar...arini aku rase badan aku lmah semacam jer..rase mcm nk demam...tanda2 2 dh ade...kul 2.30 baru aku bangun...

dalam keadaan mamai aku g wt kje...bkn byk sgt pn kje aku...ckit jer..tp disebabkn aku nk demam ni...so,aku rase nk tido jer...lambatnye rase nk blik kje...

kul 4.45 pm aku g msuk opis awek aku...nk jmpe dia kjap...ni kira dating sementara lh...hahaha...nk jmpe awek aku kjap sbb dia blik kul 5 pm aku plak blik kul 5.30 pm...dapat ar dating kjap...kjap pn ok..dari xde kn...huhuhu

3 orang tolong komen:

Fadhlah said...

yer..yer..kejap pon takper..

Are'Ja_(",) said...

haaa..nak demam? baik g jumpa doktor..huhuhu..mane lah taw kan..sebelum terlambat....hhehe

Nur Fatihah said...

sabo la... aku dah register masuk kje ari rabu :))

Post a Comment