v>

Friday, June 26, 2009

g senam

hari selase aritu aku kuar ngan awek aku g tasik...bajek nk g jogging..tp xbwk bju plak...huhuhu...so pkai bju kje je ar...jln2..heheh...sbnrnye yg lbih g dating...windu kt awek aku ar..


tgok ar 2 aku wt wall climbing ngan pkai bju kje jer..pkai slipar lg..hehehe..berjaya gak aku smpi atas tau...pakaian xmnjadi mslh utk memanjat..hahah..semangat 2 yg pnting...jiwa pejuang btul ar aku ni..ahakstgok ar awek aku ni..dia pn nk sibuk2 main..hehehe...cm budak2 jer..haha..xpelh kn..kuar enjoi2 cmni best beb...dpt releks kn ckit otak 2..asyik terperap je kt opis 2..boring gak
dh awek aku nk main2..aku pn pe lg...kluar kn lh perangai bdak2 aku...hehehe...tp cian kt aku...aku telah dipenjarakan...huuhu..awek aku xkasi aku bertukar menjadi kanak2...huhuhu...lps dating g mkn..pas 2 blik..
the end of the day

7 orang tolong komen:

Fadhlah said...

hahaha...tak putus ker seliper tu panjat rockclimbing tuu

miss izan said...

wahhhhhhhhh
maen2 kat taman lagi ;)

Are'Ja_(",) said...

so sweet... :)
saya pun tak pernah g dating kat taman mainan ni..g dting pun mesti jalan2 tgk wayang, lepak2 kat restorant atau pun tepi pantai sambil bentang tikar...hehee...

sciatic said...

hahahhaa mcm2 la korg..
cam bdak2..
bdywy best ap lpak2 gnie..

Mama Adam said...

Bestnyer..time dating la saat plg lucu. Nnti dah kawin beranak pinak, lg teruk korg kena bila tepaksa nyorok sekali bawah meja ngan anak2... ku tahu sebab ku dah tekena.. ha ha ha

ღ mrS.Zombeeღ said...

ohoo,,sgt cweet,,;)

aken_surf said...

Fadhlah -slipar aku mahal ar..hahaha bli pasar mlm jer..nsib baik xputus..hehe

miss izan -nk join ke main2..nk leh ajak skali

Are'Ja_(",) -skali skale ajak ar pakwe 2 jd kanak2..hehe

sciatic -mmg best ape..lpk2 cm ni..cbe ar try

Mama Adam -hehe...skali skale best gak main ngan anak2 cm2..klu sllu leh pening jdnye

ღ mrS.Zombeeღ -trima ksih byk2 krana memiji

Post a Comment