v>

Wednesday, June 24, 2009

aku pening kpala arini

urmm...mle2 lg dh mengeluh....sbnrnye aku pening kpale ar arini...xtau sbb ape..mungkin sbb cuace panas sgt kot....mmg xlarat nk wt pe2...nsib baik ar pg td aku smpat wt kje ckit...klu x mmg ar aku xde kje langsung arini...mate aku ni rse mcm nk tertutup ajer...bkn tertutup sbb nk membuta,tp terlampau pening sgt...berdenyut2 kpale aku ni..rse mcm nk meletup je kpale ni...huhuhuuu

hehehe...hari ni ade org blaje aku aiskrim...aiskrim wall's "mango tango"..askrim baru yg kt tv 2.hehehe...nme bdak 2 hikmah..budak baru kt tmpt kje aku..sbnarnye aku xknl bdak 2..tau nme dia pn dari awek aku jer..aku ni jnis berat mulut..ssh nk knl ngan orang...aiskrim ni pn awek aku yg pass kn kt aku..hehehe...xmalu kn aku ni...makanan dia nk tp org dia xnk knl...sori sgt2 kt ko ye hikmah...aku bkan xnk knl ngan ko cme aku xpandai nk campur ngan org..huhuhu....sbnrnye aku nk ucpkn terima kasih psl blanje aku aiskrim td...hehehe...nnti ade mase aku blas balik budi ko 2 ye..

4 orang tolong komen:

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

td pun kite mkn askem
askem cornetto vanilla
abah beli ;)

aken_surf said...

hehe...sme ar kte..hahaha..sdapp

lucky said...

huu.. *nada xpuas ati*
asl xde org nk blanje ak eckrem gak nih... lol.. :P

miss izan said...

eskrem???????/
nyam2~~~~~~~~

Post a Comment