v>

Friday, June 19, 2009

first time exident

hai....slmt tgh ari smua...mcm mne hari korang hari ni...ok ke x....aku...still xde mood lg...tp x mcm smlm ar...ari ni kre ok ckit...hahaha ( leh glak2 lg )..aku kre dh dpt mood aku blik ar ni.....tp ckit je ar...sbnrnye aku xtau ape yg aku nk merepek ni sbb xde cerita2hangat yg nk disampaikn hahaha....aku nk cerita pengalaman aku kali pertama exsiden....mse 2 aku tingkatan 2...bulan puasa klu xslh aku...mase 2 smua org tgh smbhyg trawih...aku xg smbhyg...aku kuar senyap2 dari surau dn trus curi motor bapak aku...baje k mase 2 nk g salak,nk jmpe member aku...aku kuar ngan member aku...kuar dari surau 2 aku trus bawak laju2...laju pnye laju aku xsedar ade orang mekintas jalan...sbnarnye bkan xsedar..aku memang xnkpk...aku rabun jauh..time 2 plak aku xpkai cermin mata...so aku sapu je ar orang 2...bayangknlh motor aku leh melambung mase langgar org 2...aku ngan member aku terseret ade ar dlm seratus meter...org 2 pulak tercampak kt tepi jln....org 2 org cina...kje kontrak wt paip kt tmpt aku...lps je stop dari terseret aku jd blur...member aku ar yg angkt motor aku 2...aku mmg mcm org hilang ingatan mse 2...lme gak..pas 2 aku g tgok cina 2,nsib baik x mati...cme patah kaki jer...member aku tahan krete yg lalu...ade ar satu limosin KLIA berenti dn sudi anta aku g klinik.aku ngan cina 2 je yg pergi..member aku g anta motor blik umh aku..dia bawak aku g klinik linggam kt dengkil...lps chek cina 2,doktor 2 ckp kne anta cina 2 kt hospital...mase 2 plak saudara mara cina 2 dtg kt klinik 2...aku nyaris2 nk kne pukul ngan diaorg...nsib baik ar dokter 2 cover aku..pas2 fmly cina 2 pn bwk dia g hospital banting...tgl akui sorang2 kt klinik 2.aku xde ar truk sgt,cuma terkoyak 2 kulit tangan & bahu je...tp pedih gak ar...putih jer..eeee..dh siap rawat aku aku call mk aku sruh amik aku kt sne...mse amik aku 2,bapak aku xde...rpenye bapak aku g hospital kajang...dia org igt aku kt sne...2 xpe lg,member aku 2 patah tgn plak...cian kt dfia,xpasal2 jd mangsa...so..smuanya berpecah ar...aku g dengkil,cina 2 g banting,dn member aku g kajang...bila teringat blik ni aku rse kelakar ar pulak...hahaha..2 ar pengalaman pertama aku jatuh motor

moral of the story:berhati2 lh jika membawa kenderaan,ingatlh org yg tersayang

3 orang tolong komen:

..et.. said...

sikit sebyk ko ada fobia x?? aku yg xcident keta yg x brp nk truk thn lpas pun, smpi skg fobia tu ada lg.

lucky said...

mkaih..
skt woo...
still ade parut g x..?

aken_surf said...

fobia 2 xde ar...tp aku jd ske plak..hehehe...trase mcm plakon stunt

Post a Comment