v>

Monday, June 8, 2009

asyik2 tgok wayang..hehe

hari sabtu aritu aku aku bwk awek aku g tgok wayang,crite jgn pndg blkg congkak....aku igtkn kombinasi crite jgn pndg blkg ngan crite congkak...tp rupenye tidak...mmg jgn pndg blkg congkak..phm x...klu xphm,g ar tgok citer 2 sndri....mmg ramai ar org g tgok citer 2,aku g bli tiket tgh ari,tgok kul 8.30 pm..bli awl2 sbb leh pilih tmpt duduk blkg...slesa ckit.lps bli tiket 2,aku g tman awek aku bli mnyak wangi..bli kt body shop...aku yg pilihkn mnyak wangi 2...hehehe...nmpk sgt dia ske ngan pilihan aku.lps bli mnyak wangi 2 aku anta awek aku blik dulu sbb aku nk wt kje ckit kt opis......kul 5.30 pm aku g amik awek aku kt umah dia..ni aku nk komen ckit psl citer jgn pndng blkg congkak...crite dia klakar ar...aku ngan awek aku tergelak2 kt dlm panggung 2...leh tahan ar ar citer ni...starting dia mmg mcm jgn pndng blkg...cerite ni berkisarkn saka...ceritenye klakar tp kosong...bg aku ar..mcm xde crite..terlalu simple...tp klakar dia 2 dh menenggelamkn kesimplelan crite 2...korang tgok sndri ar citer 2...mmg klakar..klu leh vote aku bg 5 utk klakar,2 utk jln crite...
hari minggu plak, aku bwk awek aku g knduri kawin member aku kt ayer itam ( selangor )..dkt ngan putrajaya...aku bwk dia sbb aku nk bg dia rase cmne rse mjlis kenduru kawin kt slangor.sbb xsme mcm kt klantan....lps 2 g alamanda lg,sbb aku btul2 nk tgok citer alien VS monster...dari aritu aku nk tgok...tp memanjang xdpt...citer ni best ngan klakar...rasenye citer ni lg best dari jgn pndg blkg congkak...ni pndpt aku ar....aku bwk awek aku g tgok citer2 mcm ni sbb aku nk wt awek aku ceria...melupakan cuti dia yg xkesampaian 2....dari riak wajah dia aku nmpk ar sedikit kegembiraan ...aku harap kegembiraan dia 2 dtg dari hati dia...sbb aku btul2 nk dia gmbira....kegembiraan dia 2 membuatkn akupn turut gmbira...
luv u syg ......

10 orang tolong komen:

Syazwan VL said...

best ke bro cite jgn pandang blakang congkak tuh....ke cite lawak borneo..huhuhuh.....da bertahun aku x tgk wayang......semenjak da ade isteri le....phieeww....

qasehlaura said...

dulu aku kaki wayang..tapi skunk x lagi..dah adew balak yang xsuke ngok wayang...terpakse la ikut ubah selere...

aken_surf said...

ok ar citer 2...klu tgok ngan org yg snang glak lg best

alah...ko ajak ar...tgok skali skale...ok per

@Ra^Da PiNko StoRy said...

weh aken...kwn ko yg dok kt air itam tuh sape?? kat dengkil kn???

aken_surf said...

area dengkil ar...nme dia faizal..knp kenal ke

♥ cik intanurulfateha ♥ said...

.nk datink jgk! :(

aken_surf said...

leh..ajak ar boy ko...hehehe

lucky said...

adess... jeles nye... heheh..
ngah buhsan gle nih..

~ceRRy beRRy~ said...

alololo..
sweetnye korang nih.....

Anonymous said...

bgs2..kalu dah kamu syg sgt..aku rasa baik bt yg halal jer trs(kawin)..dr dok dating jer..

Post a Comment