v>

Tuesday, June 30, 2009

akibat cuaca

skrg ni kt tmpt aku dh mle nk hjan....tp hujan ptg ar
klu tgah ari 2...ssh nk ckp...panas giler

terlampau panas...sehinggakn aku rase badan2 aku mcm nk cairakibat terlalu terdedah dengan hujan dan panas...arini aku dh....


demam....aku btul2 rse lmah2 badan arini...

balik kang aku kne ar mkn ubat...klu x..esok kne ar cuti...sbb aku btul2 xlarat ni...( sebenarnye malas sakitnye sikit jer )



pe sebanarnye ayg aku merepek ni....ni ar klu dh pening sgt...wt bende yg merapu jer...hehehe...sori ar klu ade yg bosan ngan blog aku ni....bkannye ape...semenjak 2 menjak ni,kpala aku asyik pening jer...cm migrin ( betul ke aku eja ni..hantam sje lh )...tp x jugak..kpale ni berdebyut2 macam nk...

meletup jer aku rse...tambah2 bila waktu panas....huhuhu....ubat ape ye yg elok ni????

0 orang tolong komen:

Post a Comment