v>

Tuesday, June 23, 2009

kisah malam tadi ( mlm ke pg eh )

pg tadi..aku terjage awl...kul 3.30 am aku dh terbangun...pas 2 dh xleh nk tido lg...ape yg leh aku buat ni...so aku pn mencucuh rokok dan menghisap rokok kt luar umh...sejuk giler pg td...tgh isap okok 2 tiba2.... aku ternampak satu cahaya jatuh kt padang dpn umah aku...cahaya itu jatuh terhempas ke bumi dan menggegar kn sdikit kwasan perumahan aku..tp... letupan dia xdelh sekuat mane...yg peliknye..xde sesiapakh yg perasan kejadian yg berlaku ni...sbb xde sorang pn yg terjage...adakah mereka smua tido mati...tanpa disedari rokok yg aku isap dh abis...ni sbb terlalu asyik melihat kejadian yg berlaku td...aku tenung kawasan letupan 2 dan aku melihat ade sesuatu yg kluar dari kawasan letupan 2... rpe2nye alien dh mendarat kt tanah melayu...eh..skrg ni malaysia ar..pe lh...hahah...pe yg aku nk buat ni...aku perlu bertukar segera...sebelum ade yg nampak aku bertukar....

wakatau...wakatau..kedondong....aku bertukar jd gaban...aku nk menentang alien2 dujana 2....
tanpa sengaje...aku dh bunuh alien2 tu....tgoklh saiz dia...mmg xpatut aku bunuh dia kn...tp klu xbunuh..takut plak dia tawan dunia ni...sape yg ssh...aku gak yg ssh....tp aku dh anta bangkai alien ni utk di bedah siasat....tp skrg ni... aku dh mengantuk sbb xckup tdo...huhu...apelh yg aku merepek ni...memanjang merepek ajer...cube ar serius sikit...sbnrnye xleh serius sgt...nnti org komplain plak kte yg aku ni poyo pulak nnti.. hahaha....

6 orang tolong komen:

Misshy Innz said...

uma kat ne ?
nk pg laa
ade ag x alien tuh ?
hahaa !

;D

aken_surf said...

umah kt dengkil...alien 2 dh anta kt hospital kajang utk bdah siasat..hehehe

lucky said...

uisshh.. kreatif tul mgarut.. ciap de pic2 ag.. haha..
gud2!!

Shekyn Hamzah said...

mati2 igt btul ble bce mule2 tdi,,ihik3

Nur Fatihah said...

wakaka... aku ingat citer betui tadi..hampeh je... haha...
terkedu sekejap tapi.. ape pn...
post ko makin menarik beb...teruskn perjuangan dunia blogger... \:d/

annamelisa said...

wei,aku nyaris tertipu....waaaaa.ape pun aku enjoy baca citer ngarut ko yang santai n me"relax"kan minda. ilang jap tensen kije ni ha..walaupun aku tkde kije nk wat. boring gk ni.nk create post baru, tk de idea plk....kering2....apepun...well done.adios

Post a Comment