v>

Monday, May 25, 2009

xpasal2 aku kne


Assalamualaikum hahaha...pe bende ar yg princessfrogy bg nih... nak xnk kne ar jawab tag daripada princessfrogy yg mempunyai dunia katak cm dunia kiroro.. hehe
1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda2.bg sesape yg kene ar...klu de yg nk..amik je lh kn...
1 Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini:
1 - suka dgn katak...hehehe
2 - dh abis skolh tp mngkin akn skolh lg
3 - semestinye gadis sunti yg kiut miut ( ayat bodek hahaha )
4 - hidup dua alam ( katak kn hidup dua alam )
5 - sudah mempunyai keluarga maksudnye..ade ayh ibu dn adik bradik.2 kn kira kluarga kn hahaha...jgn slah tafsir eh...kemungkinan beliau msih singgle lg hehehe...
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya:
fakta/hobi
-suke merepek
-cepat bosan wt bende yg same
-suke kluar mlm blik pg
-rajin ( puji diri sndri )
-dah tua
-suke bace komik kreko
-byk hobi tp smuanya xkekal lama
-suke mamancing
-cpt merajuk
-suke mengunyah cikedis
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
- CaPiQa ...org yg rajin godek2 blog aku
- Uminaz dia ni kwn aku yg membawa aku ke dunia blogger
-tim awek cun yg mengajar cara2 menggunakan alat solek
- XoXo dia ni ar yg bgtau aku pe 2 aurora...klu x aku cme tau nyanyi lgu 2 je hehehe
- .tehashopping bdk ni ade byk brg2 baru yg nk tnjuk kt sesape je
- ira82 seorang ibu yg baik dn rajin menyakat anaknye
- wani awek yg cun
- INDAH orngnye seindah blognye
- farysaSINSabell kata2nya membuatkn kte berfikir pnjang kadang2 leh kompius
- wanie baek! bdak baru yg blim smpat aku knali

5 orang tolong komen:

Unknown said...

oh, incik aken!

mekacih~~~

aken_surf said...

same2 ye

princessfrogy said...

owh kira nak bodek sangat la tu ya..
eh kita duk kat umah la..
bukan 2 alam.. lalalala

Unknown said...

incik aken.. award sudah ditempek di sini..

mekacih.. ^_^

I N D A H said...

"INDAH orngnye seindah blognye"
thanks for this sentence
INDAH dah buat tag ni
btw thanks ea sbb ingat kat INDAH

Post a Comment