v>

Tuesday, May 12, 2009

walk 2 remember..

ni citer zaman dulu ar...tp time 2 aku dh besar...rsenye tahun 2007............ni citer sdih ni....tp padan mke aku ar,sape sruh xpndai naik bas kn....ye ar aku last naik bas,mase darjah 6...2 pn bas 2 sehala je..g kajang...balik dengkil...pas 2 ,time 2 xbyk lg bas...jd xpening ar nk cari bas...pas darjah 6...aku kuar mne2 naik motor jer...time 2 xde lesen lg...main redah jer.....ni ar citernye....time 2 hari sabtu...aku ngan ex aku nk kuar g tasco kajang...mule2 kteorg nk kuar naik moto je,sbb aku ni kn de motor je...tbe2 krete awek aku ni xde org gne,...so..ex awek aku ajk naik krete je ar...kteorg pn g naik krete jer..aku parking motor kt umah dia..njk di pendekkn citer..pas 2 smpilh kteorg kt tesco kajang...citernye bermula di sini....sedang kteorg kuar 2,tbe2 ade peselisihan faham berlaku...akupn dh xigt sbb ape...pas2 mslh 2 xdpt diselesaikn dn awek aku ni blah ar meninggalkan aku kt pasaraye 2.oh...hatiku hancur ketika 2..aku igtkn dia main2...aku g cari krete dia kt parking...xde....aku call...xangkt2...argh...cmne aku nk blik ni...aku g bus stand kt dpn jln 2...tpi xnmpk pn bas yg nk pg pekan kajang...lme gak aku tggu...xde gak nmpk bas 2...aku nekad g jalan kaki jer....bayangkanlh jln kaki waktu panas terik...huhuhu...tuhan je yg tau...aku jln...jalan...dn trus berjalan..smbil berjalan aku call ex awek aku ni..xangkat2..urmmm.panas je hati ni last skali,smpilh aku kt sek 4 tambahan,bandar baru bangi...time 2 aku btul2 dh xlarat...aku dh rse mcm dh nk pitam...bayangknlh aku jln kaki lbih 20 kilometer dgn keadaan cuace yg panas terik 2...huhuhu...aku sto kt satu kdai area situ...restoran yus...aku order smpi 2 cawan air...aku call lg ex aku 2...aku call...calll...dan trus call...dkt pukul 6 petang baru dia nk angkt phone...aku merayu kt dia supaye amik aku...dia pn sruk aku tggu je kt situ...tggu lagi...kt pukul 7 baru smpi...ni btul2 nk dajal aku ni...smpi jer aku trus msuk dlm krete...kt dlm 2 ex aku ni wt muncung jer...aku byk kali mnta maaf kt dia...tp dia trus wt mncung....smpi je umah dia aku wt mke bodoh dn trus blah....mlm 2 dia call...aku igtkn nk mnta maaf tp rpe2mye nk mntak putus....aku mrayu dan trus mrayu supaya jgn putuskn hubungan ni..tp dia ttp bekeras...pas 2 dia ltk tepon...aku call lg dh xdpt...dia off trus...ni kali ke berape dia mntak putus pn aku x ingat....selang seminggu...kteorg ok balik..bergembira balik...pas 2 baduh balik.....

dn akhirnye kte org betul2 putus pada tanggal 10.02.2009 hari selasa jam 10 malam


just memoris and i'm sori

3 orang tolong komen:

intanurulfateha said...

.hee best jgk ek pedajal urg cmneh skali skale :P

Asz Azmi said...

mak aiii..jauhnya berjalan... giler arr.. hehe..pasni msti dah tahu nak naik bus kan???

aken_surf said...

pas ni dh serik nk tmpang org....tkuttt

Post a Comment