v>

Thursday, May 14, 2009

dh 3 blan eh

smlm 13.05.2009...bersamaan dengan hari rabu.....bermakne dh tiga bulan ar aku couple ngan awek baru aku ni....dlm 3 blan ni,dh byk perkara yg berlaku....ade susah dan senang....suka dan duka....mcm2 ar....yg paling byk....rindu....hehehe...semua 2 kteorg hadapi dgn tenang dn sabar...kadang2 bergelora gak...hehehe...tp hrp2 smua 2 xkn menjadi halangan dlm perhubungan kami...skrg ni aku baru mula nk smpan duit....nk kne ikat prut sikit ar...klu x, lmbt ar duit 2 nk membukit...hehehe....jd aku dh kurang ar nk kuar enjoi2...smua nk kne bajek2...2 smua pn utk aku gak nnti...bkn utk org lain pn...aku akn cbe utk berjimat...aku akn bertukar drpd seorang yg boros mnjadi seoran yg jimat....insyaallah.....aku hrp smua orng mendoakn perhubungan kteorg ni...aminnnn....aku syg sgt dgn hubungan baru ni...syg utk melepasknnye...coz aku btu2 syg kt dia...hahaha...jiwang ar plak nih....sori eh klu terlebih jiwang ni..coz ade org yg xske,,hehe...tp mmg btul...aku snang ngan prangai awek aku ni sbb perangai dia lbih kurang ngan aku jer...sbb 2 ar aku ske dia...aku btul2 mgharap yg hubunagn kteorng ni smpi ke tmpt yg diimpikan...

5 orang tolong komen:

Unknown said...

tahniah!! huhu

Nur Fatihah said...

semoga berkekalan..Insya-Allah

fazadilla said...

aminnnn :)

annamelisa said...

bgus2...aku doakan semoga kekal ke akhir hayat.

annamelisa said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment