v>

Wednesday, May 6, 2009

pasar mlm ke ptg eh....

smlm aku de ar g psr mlm tp aku g ptg sbb aku xske nk berasak2...bile g mlm rmai org...tp ptg pn rmai gak org....pasar kat FASA 1 bandar baru bangi...sje nk psing2 kt pasar 2dh lme xgi psar...lg pn awek aku gaji arini...ni kire dia nk blanje aku ar ni...satu round kte org pusing..de ar bli skit mknan...dh bli 2 kteorg singgah kt tasik cempaka....berkelah kat situ....


ni kdai nasi kerabu.kedai wan atiq..awek aku ske ar mkn nasi krabu ni...aku xmkn sbb ade sayur....aku ni jenis xmkn sayur...ade ar seteng2 sayur yg aku mkn...nasi dia leh tahan ar...klu korang g sini try ar bli nasi kt grai ni


aku plak beli nasi lemak kt sini...gerai nasi lemak ishak...awek aku kate nasi lemak kt sini sedap,jd akupn try ar...xde ar sdp sgt pt...tp leh ar....cerite psl nasi lmak,teringt aku mase skolah rendah...ade ar satu warong ni..name dia kteorg pnggil kedai kosom...nasi lemak dia,pergh...mmg sdp...duit blanje skolh aku abis wt bli nsi lmak dia jer...hehehe

aku tiap kali g pasar mmg wajib ar utk bli keropok...aku ske kropok ni...tp bkai kdai ni ar...aku try je rse kropok dia...bleh thn ar jugak tp kuah dia manis ar..



ni ar kawasan tmpt kteorg berkelah....tp xlpk lme2pn sbb dh senja...lps mkn trus blah


ni ar juadah yg ade...nasi lemak,nasi kerabu,keropok,air tembikai ngan jagung tmbh air mineral utk basuh tangan...cm berbuka puase plak hehehe

4 orang tolong komen:

princessfrogy said...

kalo nak makan keropok lekor sedap ada dlm peti ais cik frogy tu..hehe
xpon gi la my kg...terengganu erk..

aken_surf said...

hehehe...aku bru je dpt kropok lrkor dri trengganu....kwn aku bwk dri kmpng

Fuzzy Rizal Aris said...

pasar malam kat seksyen 1 tuh ek? tmpat faveret nak stok beli ayam...huhuhu

aken_surf said...

hehe...ade geng org bangi ar

Post a Comment