v>

Wednesday, May 6, 2009

hobby ku sme ngan mu ke tak

today i want story about my hobby....ish... pndai jgak aku ckp omputih ni...hehehe...hobi...smua org msti ade hobi tersendiri kn...cm aku ni,aku ske bace komik...2 kire hobi gak 2..kn...kn...aku ni peminat giler ar bce komik kreko...walaupn leh bce komik kt onemanga.com,tp aku ttp ske bli komik ni...lg 1 sbb aku ni kureng sikit ar bahase omputih ni...kureng..bkn xpndai tau...aku start bace kreko thun....2004,my ex aku yg ajar aku bli mjalh 2...pas aku start bli dia plak stop,ktenye smua 2 membazir jer...aku pedulik ape kn...aku dh minat...so akupn trusknlh smpi skrg...ni antara yg aku ltak kt opis...kt umah besepah

lg 1 aku ske buku2 karya zint...antaranya ko king..2dudes ngan under 18...aku amik nme aken ni pn dari buku under 18 ni


aku ade under age..under 18..under 18 no fear,under 18 fear no more,under 18 fearless andunder 18 end of fear



ni buku ko king ngan ko king conquest...aku suke watak API dlm citer ni sbb dia kuat ngan kpala giler2



ni buku 2dudes ngan 2dudes for life...best ar citer ni...korang try ar bli...kt kdai buku MPH alamanda ade jual smua buku...tp aku suke karya zint ar sbb citer dia byk aksi N watak dia otak giler

4 orang tolong komen:

♥ Xett Hereen ♥ said...

Bahaha!
Hey cik aken.
Hobi kite same la!
ngahahaa!
Tapi aku xmenat krekO.
Adik aku jew yg layan krekO neh.
Aku hanyalah bank pengeluar duet untOk adikkuh yg merenk tuh.
Huh!
Habeh duet haku!

Tapi kOmik² yg kO ader tuh sume aku ader.
Muahahaha!! ( gelak bangga dan angkuh! )
Aku mmg ske gilew kOmik dia tuh sume.
Sbb tuh aku pOng ader koleksi mcm kaw.
Wah.
Xsangka.
Minat yg same weh!

Kembang kempis hedOng sbb ader org menat same neh.
Bhahaha!

aken_surf said...

hehe...bestnye ade geng

Unknown said...

capiqa pon ske bace under 18. yeay!~~~

CikMomo said...

kite same minat la,yay2!!! haha
shker bce kreko!! muahaha~
&&& i pon shker kumpul komik grafik!
mcm2 ad...hehhe :P

Post a Comment