v>

Thursday, May 7, 2009

antara yg lama dan yg baru

yg baru ke yg lame eh.....
mula2 kte msti suke yg lme kn
msti ar....
klu xde yg lame
xkn ade yg baru...
btul x...
yg lame ni ar punca segalanya...
yg lme ni ble dh lame...
rse cm lain...bkn bosan,tp...
mcm ssh nk trima..
byk pulak ragamnye..
so mncullah yg baru...
baru ni mle2 ok...lme2...
jd lain plak...
lain sgt2...
xmcm mla2 dlu....
ntah ar...
ape yg buat jd lain...
ble dh ade yg baru ni...
teringat plak yg lama....
cm ne eh....
ssh gak cm 2....
manusia ni mmg ar ssh nk bersyukur...
nk pergi kt yg lame ,
malu lh pulak...
kang kate,dh ludah jilat balik....
time baik..di sayang2..
dh xelok...
trus di buang...
tlg....
aku rndu sgt kt yg lama...tp...
aku malu untuk meluahknnya,
huhuuhu.....
tolong.....
aku rindu kt motor kriss aku.....

5 orang tolong komen:

Unknown said...

malu nak luahkan? ni lom kira luahkan lagi ke? ekeke..

lek la kawan. rindu tu rindu jugak. tapi hati2. nanti yg baru jeles plak. huuu..

motor pon motor la~~~

Nur Fatihah said...

ye ke pasal motor?
gua ingatkan pasal ape tadi...
wakakaka =))
bro,sendiri mau ingat :p

Anonymous said...

urm...ape2 je...

oshinz said...

hehe.. bertukar!! ultraman taro..

annamelisa said...

ko ni aken, aku hampir tertipu la tadi,baru nk nangis, sbb ko sbjik macam aku.bile ader baru lpe lame, bile ader baru, windu yng lame. tp aku ingtkan awek tad, rupenye.....motor ko. ceh....dah 95% aku nk banjirkan opis aku. nasib baek aku bace sampai abes, kalo tk, abes ar.salah faham

Post a Comment