v>

Wednesday, May 20, 2009

dahulu dan sekarang

rempit dahulu kini dan skrg....zaman azroy...mat2 rempit pkai scrambler jer...gila2 remajalh katakn..hahaha....zaman 2 mat rempit ni terkenal atas jln jer.wt kumplan 2,kmpulan ni..bkn utk ape.cme nk tau team mne yg power...tp diaorg xkacau org...cume utk ske2.mencari kepuasan hidup dgn memberontak dijalanan..cam zaman aku dlu mase aku skolah ar...aku kwn gak ngan bdak2 rempit ni,name team aku dlu simpunk motor club ( SMC )..simpunk 2 dpt sbb kmpng aku dibhgikn dgn simpang yg memecahkn antara bangi,salak ngan banting.... kteorg just lpk2 kt town.pkai baju same,kre nk kmbangkn team ar ni..race.,ushar bohsia....tu smua cm aktiviti normal bg mat2 rempit...ble mlm mnggu lpk ramai2 smbil tgok race...best ape...dari situ kteorg leh tau bdk2 mne yg ade motor2 power...dari situ kteorg akn cbe wt yg lg terbaik dari team2 yg lain.ble dh power kteorg ajak race main taruh pnye..seriban, dua riban.donate ramai2,klu menang bhagi ar sme2.bagi mat rempit ni,race atas jln,kne kejar ngan polis ni dh mcm aktiviti normal...aku igt lg bile 31 ogos...kteorg akn lpk kt teluk kemang PD.xtau ar skrg ni ade lg ke x aktiviti ni..kt sne mcm2 ade...nk tgok race..ade,nk tgok skill,ade...nk pkak kn tlinga ( main rem2 motor,tgok exzos motor sape yg paling kuat bunyi ),ade.bohsia bersepah..kira smua adelh.mcm2 gelagat bleh tgok kat situ...org wt itu...org wt ini...nk cuci matepn bleh..kt situ smua bdk2 motor ade..dari smua plusuk negeri..sabah ngan sarawak je xde.klu ade pn xramai sbb yg ade ni pn sbb dtg kje kt cni..tpat kul 12 smua stop..countdown ramai2..pas 2 start blik....time 2 mmg lpk smpi keesokkn hari ar...nk blik mlm 2,mmg alamatnnye kantoi ar dgn polis...time 2 roadblock mmg 3,4 lapis...xleh lari beb.gaduh..mmg ar sllu..2 pn antara team, x melibatkn org2 awam ..gaduhpn sbb ade ar selisih pham ..pas 2 ok ar blik ,xde pe2 pn..2 je ar sbhgian jahat2 mt rempit dulu2....skrg ni mat rempit dah makin teruk.ragut,samun,pkul org 2,pkul org ni urmm..mcm2 ar...otai2 pn dh xleh nk wt ape2..jge anak buah sndri,tp anak buah org lain yg wt hal...so busuk ar nme mat rempit ni...urmm...aku cme leh mengeluh ngan mat2 rempit skrg ni....aku cme nasihatkn kt smua supaya smuanye berhati2 dgn mat rempit ni...lg 1 jgn ar smua nk blame kt mat2 rempit ni..bkan smua mat rempit ni jahat.ade yg merempit skadar utk mncari kepuasan jer.sesetengah aje yg jahat..bak kate pepatah...disebabkn nila setitik,rosak susu sebelanga

6 orang tolong komen:

Fadhlah said...

aku pon rempit gak dulu...tp sekrang dah main keta..selamat sikit la..tp,klu dah ajal tu..nak buat cam manakan?

Taufik Jusoh said...

mat rempit ke ko?
wahhh~
jom rempitt!!
wengg3~~

Nur Fatihah said...

adoit la...aku plak rempit gak dulu..tapi sekang xmain kete...just naik kete je..
satu keperluan la katakan.. :P

Cik Q said...

o..mat rempit rupenyer...tapi muke x maket pun....skema siut....lau ko turun seremban...confirm xade owang pandang...hehehe....mat rempit dulu n skunk...memang banyak beza....dulu mat rempit xkacau owang...kuar nak function jer..skunk mat rempit...main perempuan...betul?lagi2 lau mat rempit budak kelantan..confirm perangai cam sial....kenyataan..aku bukan cakap sedap mulut jer....pe2 pun..hidup mat rempit..hehehe...jiwa aku masih kat moto lagi...aku tetap cam dulu...n xakan berubah....

Roslini Bt Rosli said...

/me try sekali nak tanya mat rempit tak takot ke mati ? apa korang rasa bila kemalangan huhu as muslim you should appreciate your life . if i could say that to them :(

aken_surf said...

bkan xtakut mati....dgn cara cmni ar kteorg hlangkn tension...lgpn utk ske2...stakat jtuh motor 2 mcm dh lali jer...dh xrase skit

Post a Comment