v>

Saturday, May 23, 2009

aku ditinggalkn lg....


semlm 22.05.09...awek aku meninggalkn aku skali lg...bkan tglkn trus ar.korang jgn pk bkan2 tau.. dia xde kt sisi aku jer...dia blik kmpng.sbb cuti nk tggu smbung kontrak kje.lbih seminggu gak dia cuti...huhuhu....smlm blik je kje , aku trus g jmpe dia..g kdai minum....aku nk tatap mke dia puas2...bajek klu tatap lame2,leh ar hilangkn rindu ni...hehehe...kul 8.00 pm aku anta dia g stesen bas, sbb bas dia bertolak kul 8.3o pm...saat dia naik bas...aku rse mcm xnk bg je dia blik,,,,tp aku kne ar kuatkn hati aku ni...smpi bila aku xleh nk bepisah ngan dia kn...so spanjang perjalanan aku bermsg ngan dia smpi aku terlelap...bile terjage je aku trus call dia...nk tau kslmatn dia...pas 2 msg2 lg smpi terlelap...dkt kul 5.00 am dia smpi kt stesen bas kmpng dia...smpi je stesen bas,pas 2 nk tggu ayah dia amik dia plak....kterorg bermsg lg...kul 5.26 am, ayh dia smpi utk amik dia kt stesen bas...kul 6.00 am baru ar dia smpi umh...baru ar lega hati aku bile dia dh smpi umh...hehehe.nnti 01.06.09 baru ar aku leh jmpe awek aku blik...sbb dia akn start kje smula hari 2..lame kn...huhuhhu...dn pg ni kul 7.30 am aku kne bgun...sbb arini aku kne wt overtime...huhuhu...rse ltih je...mgantuk sgt2...tp dh janji nk OT..kne ar dtg gak...
aku rindu kt awek aku....
miss u so much sayang......

3 orang tolong komen:

hanilopiplopz said...

kawen je la... hahah.. ckp mmg sng ekk.. huhh

cathenclox said...

huhuh kesian betul..

miss izan said...

adushhhh...
syahduuu...
caring glerr!
=)

Post a Comment