v>

Sunday, February 19, 2012

hujung minggu aku

hari minggu yang membosankan....tiada sesiapa dekat rumah sekarang ni...semua ada pogram masing2..aku je yg macam orang gila duduk dekat rumah ni...adik aku dah kuar ngan kawan dia...isteri tersayang aku pulak dah keluar pergi pasar dengan mak ayah aku...menyesal aku tak ikut...memang aku rase nak ikut pergi pasar tapi aku tengah tunggu member aku ni...plan semalam macam nk kuar pagi2 lagi...tapi sampai sekarang tak nampak batang hidung...kat tv pun xde citer best...bosannya..bila lah member aku nak sampai ni...tolonglah datang cepat...bawa aku keluar dari kepompong yang membosankan ni.korang mesti tak bosan macam apa yang aku rase sekarang...hahaha...member aku baru je call tadi...so adelah orang yang boleh membantu aku...ok..semoga korang semua berseronok di hujung minggu ni..bye..

0 orang tolong komen:

Post a Comment