v>

Tuesday, September 13, 2011

hari pertama tanpa facebook

fuhh...nasib baik tak tertekan laman muka buku...klu tak...dah terbatal puasa saya...hahahah....harini hari first day puasa FB...urmm.rasenye xde lh bosan sangat sebab harini puas jalan2...pagi2 buta lg dh kuar g KL,pergi kedutaan japan...arigato...pergh..nk masuk bukan main susah...dah macam nak naik kapal terbang pulak,siap sita HP aku..basib baik dapat balik..:)..dah masuk opis ni,tak tau pulak nak wat ape...kalau layan mata ni...leh lena aku tido sampaingk petang,,,hehehe...maaf ye bos kalau saya tertido...tak sengaja..:)urmm..esok tak tau nak wat ape,harap2 ade lh benda yang best...FB...tunggu bulan depan...kite jumpe lg...korang kalau miss aku tu...conteng2 ar kat chatbox aku ni ye...daaa...senyum selalu

0 orang tolong komen:

Post a Comment