v>

Wednesday, September 14, 2011

hari kedua

tengah hari sudah....apelah busan sangat arini...aku de cerita cikit kat korang.korang nak tau x?klu korang xnak tau pn ade aku kisah..hahaha..aku rase mcm sweet sgt citer ni:).pg td lpas aku anta awek aku,ni still lagi ar dalam kawasan opis awek aku ni.aku de ar nampak seorang wanita ddk tgh jalan..aku rase macam budak praktikal jer...kejap bangun kejap duduk..aku rase cam nk hon pn de gak sbb ape melantak wat kat tengah2 jalan tu..bila dah sampai dekat,baru lh aku perasan..pompuan 2 tgh menyelamatkan seekor kumbang tanduk yang tergulik kat tengah2 jalan dari kena langgar. besar juga lah kumbang tu...so xjadi lh nk hon...baik hati pompuan 2..lg pn ssh skrg nak jumpa kumbang tanduk 2.kalau dulu berlambak aku leh jumpa depan padang rumah aku.sekarang ni haram nak nampak.ade jugak niat aku nk tolong tapi,mcm pilik je aku rase kalau aku membantu.mesti org cakap aku nk menggatal..hahaha.aku ni xkisak klu ape2 nak mati...tp aku xsanggup nak tgok sesuatu tu mati depan aku..nescaya sadis...

0 orang tolong komen:

Post a Comment